• feb05

Ny tråd - BT-träff Västerås

Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...

Vi får väl fortsätta här istället!

När blir nästa träff tjejer?

• Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås
  • Brud aug 2005

Inte nog med att det blev ett långt inlägg... det blev 2 likadana också

• agnelia

Brud aug 2005,
    bara 2 likadana , du slår iaf inte mina längre bak i tråden!?! *skratt*

Trist dock att ni gick miste om lite förväntad tid tillsammans.

"Fåglar flyga annan skog", citerar Yrvädret...

• Brud aug 2005

Ja, det är ett mycket klokt yrväder

• november04

Ramlade på vår gamla tråd och såg att vi hade kommit upp i 592 svar i den på dom 3 mån den levde...vad tror ni, slår vi det???
    Den här tråden har ju lite drygt 1 mån kvar och vi är ju på god väg eller hur...

• november04

lite fler tabbar som agnelia och brud2005 så fixar vi de

eller lite inlägg med meningslöst bladder som jag står för då

• agnelia

He he he....

Bidrar med god morgon!

• Brud aug 2005

Här kommer mitt lilla bidrag

Godmorgon tjejer.... då är vi snart inne i november då.....helt otroligt vad det här året har gått fort!!! Det är mindre än 9 månader kvar till mitt bröllop!!! Känns otroligt....

Tänk då hur det måste kännas för November04.... som har veckor bara att räkna ner.....

• november04

jajemen....sisådär 20 dagar för att vara mer exakt lääääääängtar.
    ska fixa klart det sista med festprogrammen idag och stryka lite dukar...

• feb05

Godmorgon tjejer!

Bara 15 veckor kvar till mitt bröllop nu...börjar känns pirrigt . Tänk att det redan är november!!! Ja, ja tiden går fort...

• november04

ska till mor ikväll och sy på min klänning...var där i lördags oxå och fixade med ungarnas kläder, lade upp m2b byxor och klippte en väldig massa dukar som nu ligger här hemma och väntar på att strykas...tänkte ta digitalkameran med idag så kan ni kanske få se hur ungarnas kläder blev...är jättenöjd själv...har tillochmed lyckats med konststycket att sy en slips till sonen*sträcker mig mäkta stolt* ...men den krävde utredning av både mig, min mor, min far och m2b innan den blev som den skulle.
    Kanske kan det bli en glimt av min klänning oxå....

Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås