Ny tråd - BT-träff Västerås
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
agnelia... hmmm.... det blev ju lite jag skickade
ja du kan ju ta åt dig lite av äran för ärmarna...hade inte du haft mönstret vet vi inte var det hade slutat
jadu...den där slipsen...jag kan säga att det lär dröja väääääääääldigt länge innan jag ger mig på det konststycket igen
tacobuffe på O T lät inte fel *slickar mig om munnen*
eller finns det nått annat gott förslag???
November 04
Guuuud så fin klänningen blev!! *lite avis* ;)
Superfint med ärmarna till.
Tänkte bara säga att jag också gärna träffas den 25 november. Tänka sig, jag har inget inbokat den dagen!! :) Känns som om det var en evighet sen vi syntes sist, har ju dykt upp en massa annat som gjort att jag varit tvungen att missa, men nu så ska det väl gå bra!
Har väl hänt lite grejer här annars, kyrkan och lokalen är färdigbokade och klara nu iaf. Handpenningen betald på lokalen osv. Och lite annat smått och gott kan jag också berätta, men det tar vi när vi ses :)
Kram
då uppdaterar vi igen då....
*tordag 25/11*
agnelia
Brud aug 2005
november04
emrika
feb05
elfva
*måndag 29/11*
saris maj 2005
ni andra?
November04, jag fick bilderna på barnens kläder... VIll gärna se de andra med :)
Har du min jobb adress??? Dit kan du skicka hur mycket kort som helst.....
Här har det hänt grejor under några timmar....vad med inlägg :) Mycket duktigt jobbat tjejer.....
Det verkar vara några som kan den 25:e....vad kul! Det är inte Taco kväll då, det är bara månd - tisd....
Saris maj 2005, var inte ledsen om du inte kan den 25/11, vi tycker så mycket om att träffas så det blir nog snart en ny träff!!!!!!!
Okej, har de (O T) nån annan mat/buffé på torsdagar? Eller ingen mat alls?
Har ni förslag på flera ställen?
Ös på med förslag!!!
Vad duktiga vi har varit i tråden idag!
Elfva, kul att du kan komma den här gången! Det var ett tag sen sist!
Brud aug 2005
nix...har inte din jobbmail...maila den så fixar jag resten av korten
vad sägs om mongoliskt??? dom har jättegod buffé ät så mycket du orkar 158:-
Vilken restuarang?
mongolian barbaqe restaurang Jin heter den...gammal 1 rum och kök...pluto...vet du vart jag menar??