• feb05

Ny tråd - BT-träff Västerås

Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...

Vi får väl fortsätta här istället!

När blir nästa träff tjejer?

• Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås
  • Brud aug 2005

Det var inte illa....vi är ju hur många som helst som kan komma :) KUL!!!!

• feb05

agnelia:

You've got mail too !

• Brud aug 2005

Hej tjejer... det känns som en hel evighet till den 25:e november :( trots att det bara är 2½ vecka!!!!

Men vissa av oss kanske syns den 20/11??? Ni såg kanske att jag hade skickat mail *ler* snacka om att jag är tjatig *skrattar*

Bara 30 min till jag får gå hem....skönt!!!

• agnelia

feb05, mail nr 2!

Brud aug 2005,
    du har också mail! Såg inte ditt först, det hade lagts i skräppostmappen?!

Ser fram emot kinamat och tjejsnack!!!

• Brud76

Brud aug 2005,

Kan inte komma då vi har dansuppvisning med linedansen på westerqvarn. Hoppas att ni andra kommer att ha trevligt.

• november04

hej hopp tjejer

visst har helgen varit produktiv...min kära M2B var på svensexa i lördags...ÅÅÅ vad kul det var att se hans min när dom tog honom...hahaha
    har oxå hunnit skriva ut alla sidor till festprogrammet och vikt dom och sorterat ihop dom så nu återstår att göra hål och knyta ihop alla
    i morron ska vi träffa prästen och sen kan vi sätta igång med vigselprogrammen...
    ...bara jobb jobb å jobb... *försöker härma mössens röster i askungen*
    tänk...snart är man fru då!!!

• november04

Brud aug 2005 --

visst skulle ni ha inflyttningsfest den 20:e???...hoppas att ni får trevligt...skulle varit kul att komma...men jag är ju lite upptagen då

• Brud aug 2005

November04, ja lite upptagen är du ju

Vi får ta en det en annan gång också.... För det var i stort sett ingen BT:are som kunde den helgen

Godmorgon...

• feb05

Godmorgon tjejer!

Idag ska jag köpa mina underkläder till bröllopet...

Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås