Ny tråd - BT-träff Västerås
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Hej tjejer!
Hur är läget???
Brud aug 2005,
såg du "När och fjärran" igår? Det skulle tydligen handla om Azorerna... Kommer i repris på lördag morgon/förmiddag.
God morgon tjejer!!
2 veckor kvar till BTträffen...
Agnelia...nej det missade jag :( Måste boka upp lördagförmidda då!!!!
Godmorgon...
Så ni planerar att åka till Azorerna...spännande!
God förmiddag tjejer!
Sitter hemma och jobbar idag, känns oerhört lyxigt. :)
Nåväl jag går en facklig kurs och har hemarbete idag, det är därför jag är hemma, annars är det svårt att jobba som förskollärare hemifrån. ;)
kommer ni ihåg att det är Fars Dag på söndag???...nån som kommit på en bra present till sin pappa?...
syrran och jag ska för första och antagligen enda gången köpa en slips till vår pappa i år...han använder nästan aldrig slips...men nu när han ska på bröllop tänkte vi att han skulle få en ny
November04,
ja då är det en bra idé med en slips!!
Jag har gjort en fotoförstoring på pappas sommarställe och ramat in den fint. Sen får han en påse bilgodis också!
Min pappa samlar på pingviner i olika former. Har därför köpt en duschradio som är en pingvin
*knuff knuff*
funderade lite på när det är alla gifter sig...själv är jag ju först ut...så mycket har jag koll på men hur var det sen...rätta mig om jag har fel...
20 nov 2004 kl. 14.00 - november04
feb 2005 - feb05
25 juni 2005 - Brud76
20 aug 2005 - Brud aug 2005
aug 2005 - Elfva
3 sep 2005 - Emrika
5 feb 2006 - agnelia
...har jag glömt nån??...