Ny tråd - BT-träff Västerås
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
feb05,
you´ve got mail too!
Tack, det var kul att äntligen få se en bild på din klänning!
Tack för m ailet...kul att äntligen få se den omtalade klänningen :)
agnelia: Du har mail igen!
Känner mig jättenöjd med klänningen och är så glad att allt verkar bli så bra...
Det är ju bara 12 veckor kvar nu...
feb05,
du också!
Kul med lite mail!
Snart är det dags att kila iväg till frisören...ska bli skönt med lite ompyssling!
Tänkte på Annas under??? Har du varit där Agnelia????
Feb05, vet du om det fanns fina nattlinnen eller liknande där? Den jag har skickat efter har inte kommit på ca 2 månader och igår fick jag ett mail att den har utgått.... så nu hittar jag ingen annan jag vill ha :(
Brud aug 2005,
jag hade ju tänkt gå dit i lördags men så vaknade jag med en dunderförkylning på lördag morgon...
Ska försöka hinna dit senare i veckan.
Fasen, jag var in på nån sida med många snygga underkläder. Men sen trilskades datorn och alla mina favoriter/bokmärken försvann! Och nu kommer jag inte ihåg vad den sidan hette...
Det var dumt... jag var in på bodydress...men jag var lite irriterad nu när jag först efter 2 månader får reda på att varan har utgått :(
Så nu måste jag ju hitta något nytt...vet bara inte vad!!!
Ska eventuellt få främmande på lördag av min tärna, kanske kan få med mig henne till Annas under!