• feb05

Ny tråd - BT-träff Västerås

Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...

Vi får väl fortsätta här istället!

När blir nästa träff tjejer?

• Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås
  • agnelia

Med de priserna som finns på underkläder så börjar man nästan fundera på att köpa en billig och snygg bh+trosa och sy på lite romantisk/sensuell chiffong eller spets själv!!

• Meddelande borttaget
  • Brud aug 2005

Jag fastnade i filtret!!!! Och det enda jag skrev var att jag ville att feb05 skulle skicka bilden till jobb adressen eller till en ny adress osm jag har... hotmail blev nämligen fullt...

• Meddelande borttaget
  • Brud aug 2005

Hel otroligt...jag får inte igenom adressen..... är det bara för att det är tiscali eller?

• Brud aug 2005

Feb05, jag mailar dig den nya adressen istället!!!!!

• Brud aug 2005

Feb05, you got mail :)

• agnelia

God morgon brudar!

Är fortfarande förkyld, Annas Under får nog vänta tills nästa vecka.
    Men jag är rätt nyfiken!

488 inlägg nu...

• feb05

brud aug 2005 - you got mail too!

Har inte sett några nattlinnen hos Annas Under, men det borde ju Samuelssons ha - har du tittat där?

Allt gick bra hos frisören - fick dock inte klippa nåt på längden - får hålla mig till efter bröllopet! Har blekt slingor och lagt i en toning i alla fall...

• november04

jaha...då var det 3 dagar kvar...börjar kännas lite mer verkligt nu men inte nervöst än...börjat plocka ihop alla saker som ska med till lokalen...igår hämtade vi ringarna, helt underbara!!! precis som vi ville ha dom...ska tvätta idag och packa ihop ungarnas kläder eftersom dom ska bo hos mormor och morfar fre- mån...och packa våra väskor som ska med till hotellet....och i morrn är det städning för hela slanten eftersom vi har 2 par som bor i vår lägenhet under helgen...och så ska vi handla maten i morrnkväll...phu...hoppas vi hinner...det lät mycket...
    få se om jag hinner titta in nån mer gång här innan... Ha de

Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås