• feb05

Ny tråd - BT-träff Västerås

Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...

Vi får väl fortsätta här istället!

När blir nästa träff tjejer?

• Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås
  • feb05

Godmorgon tjejer!

Nu har vi börjat få in grejer i huset - dock sker själva flytten på lördag. Men vi har börjat måla en del och det blir sååå fint!!!

• Brud aug 2005

Hej tjejer!
    Hur många inlägg sa ni att förra tråden var på??? Är vi i närheten? Hur lång tid har vi på oss att slå det :)

Vårat badkar (bubbel) har kommit till affären, ska hämta det på söndag. Ser verkligen fram emot det..... vad skönt att få krypa ner i ett bad nu när höst mörkret är på G.....

• november04

592 inlägg var det i gamla tråden och vi har nu 463 med detta och till den 6:e dec på oss...så vi borde väll hinna slå det.... eller hur ?

• agnelia

Klart vi kan/ska det!

God morgon på er!!

• feb05

Hej tjejer!

Igår var jag ute och provade min klänning igen...jag har äntligen hittat röda tygrosor att ha. Provade även med de underkläder som jag ska ha på mig och det gick fint. Får bara göra lite justeringar i klänningen för att hålla bh:n på plats. Tog en massa kort igår för att ha nåt att visa för frisören idag...kan skicka över nåt om nån är intresserad...

• agnelia

Ja! Jag vill se!!

Vad kul att underkläderna passade med klännningen!
    Och att du fick tag i röda tygrosor, vart hittade du dem?

Lycka till hos frisören idag!

• agnelia

*Ler* 126 inlägg till...

• Brud aug 2005

Vad kul att gå till frisören. Ska hon göra en provuppsättning eller ska ni bara prata?

Klart vi vill se bilder...det är bara att skicka över!

• feb05

Nja...frisören ska klippa vanligt och färga...men hon ville se klänningen innan jag får klippa mycket och så vill hon nog börja planera inför själva uppsättningen!

Ska skicka över en bild...

• feb05

Brud aug 2005 och agnelia: You got mail!

Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås