• feb05

Ny tråd - BT-träff Västerås

Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...

Vi får väl fortsätta här istället!

När blir nästa träff tjejer?

• Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås
  • feb05

Vad kul med flera deltagare!!!

18 tycker jag är en bra tid...

• petra_

Jag tror faktiskt jag kan då.. *jippi*
    Min älskling ska till västerås på hockey match, då kan ju jag göra annat under tiden =) Typ träffa er.
    *ser fram emot*

• Brud76

Vi får se om jag kan bestämm datum och tid så får vi se om jag kan och hinner. Får inte vara för tidigt på kvällen.
    Va roligt att alla har kommit så långt, har inte kommit nånstans. Klänningen hänger hemma ska bara göras i ordning, hår,smink och blommor ordnar "ni vet vem".
    Jag tror att jag vet vad jag ska ha för ring, allt annat står helt still. Jag tror jag vet hur inbjudningarna ska se ut, kompisen som gifte sig i sommras ska hjälpa mig med korten.

• agnelia

Petra_,
    kul att du (+ ev kompis) kan komma! Roligt att det dyker upp nya då och då!

feb05,
    kl 18 funkar för mig. Men helst inte senare för min del, börjar jobba kl 06 på fredagen! Och känner jag oss rätt så blir vi sittandes ett bra tag!

Jag tror nog att jag lägger min röst på Choys!
    Fast jag har aldrig varit där men det ser ut att kunna passa oss BTbrudar bra!

God morgon på er alla och ha en härlig fredag!!

• agnelia

*knuffar*

Nån mer som vill komma??

• Brud aug 2005

Jag håller också p´å choys.... bara vi vet några dagar innan så kan vi väl boka bord. Så att vi vet att alla får plats!!!

Det verkar ju som om vi blir mellan 7 - 10 st!!!! Jag vill helst inte heller senare än 18....

• petra_

18 är en bra tid för mig med. Hans match börjar 19 och slutar runt 21-21.30 så då har man ju lite tid på sig.

Ni får gärna berätta lite mer ingående vart resturangen ligger då jag är helt bakom flötet då det gäller v-ås. Vet vart centrum ligger (sigma h&m osv.) Mer är det inte.

• agnelia

Kikade in på eniro...
    kartor.eniro.se/query&mop=zi&streetname=&streetnumber=&city=&zipcode=&mapstate=6%3B1541884%3B6610460%3B0%3B1541112%3B6611191%3B1542655%3B6609728%3B&mapcomp=RSID_00891706%3B%3BChoy%27s+Garden%2C+Restaurang%3BSmedjeg.+%3B2%3B%3B72213%3BV%C4STER%C5S%3B021%3B13+62+68%3B%3B%3B1541884.0%3B6610460.0%3B0%3B1&heading_exact=&heading=&heading_group=&company_name=&dir_area=&geo_area=&district_code=&ns=&stq=0&symbols=

• feb05

Kom just på att jag måste kolla bussarna till Tillberga...vi bor ju där då.

Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås