Ny tråd - BT-träff Västerås
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Ja, då vet jag vilken du menar!
Har aldrig varit där och ätit.
Själv hade jag funderingar på kinamat!
Vi får väl kasta fram lite förslag ett par dagar och sen ta en liten omröstning!
Fler förslag!!!
Fast de andra dyker väl upp med sina förslag imorgon, på jobbtid...
Nu får det vara nog med inlägg från min sida idag!
Dags att natta datorn och krypa upp i soffan jämte sambon.
Vi "hörs" imorgon!
Får vem som helst följa med på en BT-träff? Isåna fall är jag nog sugen på nästa vända. (om det blir nån=) )
petra_
Välkommen!!! visst får vem som helst följa med på en BT-träff...jättekul om vi blir fler...torsdag 25/11 har vi tänkt träffas nästa gång...kan du då?
natti natti
Jag ska kolla lite mer på jobbet..
Är ni alla från västerås eller?
Själv är man från Eskilstuna.
Petra_,
Nästan alla bor Västerås, två av tjejerna bor i Kolbäck.
Eller du kanske menade om vi var från Västerås från början?
Själv är jag född och uppvuxen i Västerås.
God morgon förresten!!
Godmorgon!!! Nu har man vart på jobbet några timmar .
Jag vill INTE gå på Mongolian - har gjort det en gång i mitt liv och har aldrig mått så dåligt som då! Det vara bara att springa på toaletten hela natten och hela dagen efteråt
Med tanke på att det inte bör vara så dyrt, men ändå mysigt föreslår jag nån vanlig kinakrog...Choy's är ju mysigt...eller Kina Thai...
feb05 _ stackars dig det är ju inte så kul...förstår att du inte vill dit igen...själv har jag varit där ganska många gånger och varit helnöjd varje gång.
Men kinamat låter väll inte så dumt det heller...och det finns ju några ställen att välja på...Kina Thai har jag inte så bra erfarenheter av servicen på...Choy's är helt ok och HongKong likså...dom har väll byggt om nyligen??? nu finns det fönsterbord oxå va...
tja mig spelar det inte så stor roll vart det blir...jag testar gärna...
fler förslag???...
Choy´s garden har jag inte varit på men den verkar mysig.
Kina Thai, är det den som ligger bredvid lampaffären på Stora gatan? (blandar jämt ihop namnen på restuarangerna)
Har en liknande erfarenhet som feb05 från en buffé på en mongolisk restaurang, dock inte i Västerås utan i Halmstad...
Sambon blev väldigt, väldigt dålig!! Det var andra gången vi skulle gå ut och äta tillsammans på restuarang...
Så jag röstar för en gammal hederlig kinakrog, vilken av dem spelar ingen större roll!