• busiga_mamman

Någon vigsel för er i Juli 2005

Ska gifta mig den 30/7-2005
    Finns de någon mer kanske?

• Svar på tråden Någon vigsel för er i Juli 2005
  • förgätmigej

Vann två auktioner på E-bay inatt också så nu är jag en tiara och slöja rikare! :)

• na76

Hej

Förgätmigej:Grattis till tiara och slöja.

Nymphea: Det låter nästan som om det lättaste vore för dig att låta sy upp en klänning. Jag har heller inte lyckats hitta en modell jag gillar utan jag typ gillar livet på den ena, kjolen på den andra etc. Därför tänkte jag låta sy upp en klänning så jag får den som jag vill.

• Nymphéa

na76
    Låter som en klok idé! Fast jag vet ju inte exakt hur jag vill ha det. Men jag tror iofs att sömmerskor är duktiga på att se vad som passar och vad man kan göra.
    Dessutom har jag hört att man kan komma undan ganksa billigt när man låter sy upp en klänning.
    Tack!

• Snigel

Grrr.... Vår uppkoppling har varit ur funktion under helgen ända till idag (tisdag). Man blir ju lite irriterad när man inte får kolla vad som händer på bröllopstorget....

Jag har äntligen beslutat mig för vem som ska vara tärna och toastmadame! Det känns skönt att ha fattat ett beslut! Nu återstår bara att komma på hur jag ska be min bästa vän att vara tärna... Nå'n som har nå't tips..?

• julibruttan

Hej ny julibrud!!!!!

Det var ngr dagar sedan ngn skrivit här ser jag....
    Tänkte fråga er när skickar ni ut era inbjudningar??? Det är ju mitt i semestern och vi vill att så många som möjligt ska komma.. ngr förslag??

• förgätmigej

Hur går det för er allesammans nu? Själv har jag även bokat band till festen nu. Väntar med spänning på slöjan, tiaran och handskar från E-bay.. Hur är det med ni andra?

• julibruttan

Ahhhh jag verkar ligga långt bak i planeringen........

• Nymphéa

Jag med!!
    Kollar klänningar för glatta livet just nu.
    Inbjudningarna ska nog skickas i mars-april nån gång. Då har förhoppningsvis inte alltför många planerat sin semester.

• janos

Hade tänkt skicka ut inbjudningarna till Alla hjärtans dag. Vi gifter oss i början av juli. Då känns det som att folk har tid att planera, för vi bor långt borta från många av våra gäster.

• kalmar_brud

Hej Busiga-mamman

Jag gifter mig i Kalmar den 30:e juli. I vilken del utav Sverige ska du gifta dig?

Svar på tråden Någon vigsel för er i Juli 2005