Någon vigsel för er i Juli 2005
Ska gifta mig den 30/7-2005
Finns de någon mer kanske?
Ska gifta mig den 30/7-2005
Finns de någon mer kanske?
Vi har bokat vigsel/festlokal och mat och i och med det börjar planerna ta form lite mer eftersom man vet hur det kommer se ut och så. Det mest akuta för oss just nu är bröllopsresan eftersom tjejerna på resebyrån hävdar att det är hög tid att boka sin långresa för nästa sommar redan nu! Vet inte helt om jag tror på dem men vill man vara på säkra sidan så...
Vi skjuter på bröllopsresan så vi tar den först på vintern. Men nog skulle det ju vara kul att få åka iväg direkt efteråt.. *drömmer*
Vi gifter oss uppe i Vilhelmina den 9/7. Allt är bokat och klart! Ska "bara" försöka att sy min klänning, men jag har ju 10 månader på mig...
Långdrångeln
Va kul, ni har samma bröllopsdatum spm oss! Känns så skönt för mig att ha klänningen köpt! Är runt och kikar på olika slöjor nu och har svårt att bestämma mig.. Vilken längd ska jag ha, hur tjock ska den vara, pärlor eller strasstenar på den, kant eller inte.. Jag önskar jag kunde vara lika sykunnig som du antagligen är som syr din klänning. Min sömnadskunskaper tar ungefär slut vid att virka en grytlapp..
Förgätmigej och Långdrångeln
Här är ett par till den 9/7.
Bokade kyrka häromdagen. Försökte i alla fall. De hade ingen kalender klar för nästa sommar, så de la en lapp om att vi önskade det datumet. Suck...
Klänning har jag en på lut. Ska kanske köpa en begagnad.
Varja
Herreminje!! Måste man boka nu alltså?? Hjälp! Äh, vi får väl se. Vi har inte ens bestämt när vi ska åka och inte heller var. Det får nog vänta ett tag.
Kram på er alla!!
Vilken tid har ni bokat i kyrkan för vigseln? Vi bokade 16.30 men jag börjar fundera på om vi hinner med allt vi vill med den tiden..
Vi ska ha vigseln vid 15.00. Jag tror att det kanske kan bli jäktigt med 16.30.
Fast det beror ju på en del andra faktorer som t.ex om ni ska fotas före eller efter vigseln och om ni har långt att åka till festlokalen.
Vi fotas före vigselakten, och festlokalen är bara en liten bit från kyrkan. Hmm.. funderar om jag måste ringa och ändra tid..
Hej
Hittade den här tråden nu. Jag ska gifta mig den 30 Juli 2005 i Linköping.
Hallå!
Vi gifter oss den 2/7 2005. Kyrkan är bokad, klänningen har mamma börjat sy, skor och underkläder är inköpta. Festlokalen inkl. logi för gästerna är också bokad och vi har nästan bestämt vad vi ska äta. Musiken till kyrkan är delvis klar, min syster och bror ska sjunga en sång. Prästen är prel. bokad.
När jag läser om er andra julibrudar här känner jag att jag är nojjig, men där vi ska gifta oss är lokaler och kyrka populära, så det gäller att vara ute i god tid...