• busiga_mamman

Någon vigsel för er i Juli 2005

Ska gifta mig den 30/7-2005
    Finns de någon mer kanske?

• Svar på tråden Någon vigsel för er i Juli 2005
  • Helena Sk

Vi är inte klara med någonting annat än kyrka faktiskt!
    Jag tror jag är klar med klänning och ring.
    Har legat lite nere i planeringen över sommaren. Så nu är det dags att ta upp allt ingen, härligt!

• busiga_mamman

Helena sk..
    Oki, vart köper du din klänning i från då?
    har själv varit i s-vall o provat 2, men bara för att få känna på modellen.. Ska ev ha en NIXA eller en sincerty

• Helena Sk

Jag har också provat Nixa klänningar. Både i Sundsvall, på Eleganten, och i Gävle, på klädpiraten.
    Var det på eleganten du provade när du var i Sundsvall?

• Darling1

Nymphéa:

Jag har inte haft varken ork eller lust att planera och titta på klänningar i sommar så det är därför vi bara har kyrkan klar ännu! Ska ta tag i det här med klänning nu i höst tänkte jag när det är lite svalare ute så man inte svettas ihjäl! *skratt*

• busiga_mamman

Helena Sk

Hej.. Ja de var där jag provade, eleganten...Vilka modeller har du testat.. Eller vilken har du som favorit

• Helena Sk

busiga_mamman: Nixa 271 är en stooor famorit. Jättefin brodyr ända ut på släpet.

• fie73

Jag gifter mig också den 30/7-05 :o) !!! Har bokat kyrka (Slottskyrkan i Kalmar) samt preliminärbokat lokal på slottet. Har också kollat lite på klänning, ring, bukett mm. Anade aldrig att det var SÅÅÅ mycket att planera inför ett bröllop *ler*. Dock har planeringen stått lite stilla sista tiden då vi bor 25 mil i från Kalmar. Ska åka upp i höst och titta på hotell och frisörer etc. Fram tills dess försöker jag komma i gång med inbjudningskort och festprogram *hjälp* :o) ...

Finns det kanske någon här som kan tipsa mig om en bra frisör som gör bruduppsättningar i Kalmar ?

• Darling1

fie73:

Vi ska åxå gifta oss i slottskyrkan! Fast den 2 juli!

När jag bodde i Kalmar klippte jag mig hos Camilla som numera har salongen Cam&co på Ölandsgatan

titta in på camco.nu så kan du läsa mer om dom som jobbar där!

• busiga_mamman

Helena Sk
    Oki, kollade på den.. min favorit är 388, plus en från sincerity...
    Ska du köpa eller hyra

• förgätmigej

Har varit tyst med alla julibrudar någon dag nu! Hur går det för er? Själv bokade jag kyrkan idag! Bara att boka band till festen nu, har redan hört mig för lite, så börjar de mest akuta grejerna (och lite mer än det..) vara avklarat. Funderar på inbjudningskort nu och ändrar mig med färgtemat till och från.. Är just nu inne på vitt och silver..

Svar på tråden Någon vigsel för er i Juli 2005