• busiga_mamman

Någon vigsel för er i Juli 2005

Ska gifta mig den 30/7-2005
    Finns de någon mer kanske?

• Svar på tråden Någon vigsel för er i Juli 2005
  • brud-05

Vi gifter oss den 2 juli. Har inte kommit så långt med planeringen, men nu börjar det ta fart. Lite svårt bara, för vi ska gifta oss i vår hemort där alla känner alla. Därför är det svårt när man vill smyga lite..

• Blåklinten

Vi gifter oss åxå 2:e juli 05 har bara bokat kyrkan än så länge och försöker nu hitta nåt bra ställe att ha festen på

• Xite

Ja, någon gång i juli blir det nog...

/X - tar det lungt

• Eva2

Tjolahopp!
    För oss är kyrkan bokad till den 23 juli 2005 nere i Skåne. Kyrkan är alltså bokad men vi har lite svårare att hitta lokal. Eventuellt blir det stort tält i trädgården precis vid havet och så man hoppas hoppas hoppas att det blir vackert väder :D

• Darling1

brud-05 & blåklinten:

I vilken stad gifter ni er? *nyfiken*
    Själv gifter jag mig i Kalmar men bor nere i Malmö!

• Blåklinten

Darling1: Ed heter de en liten ort i Dalsland.

Vi i släkten på pappas sida har en stuga inte så jättelångt från Malmö, utanför Sölvesborg i Västra näs om de säger dig nåt ??

• brud-05

Darling1:
    Vi gifter oss i Karlsborg i Västergötland.. Vi bor nu i Göteborg, så vi har samma problem som er.. Lite jobbigt att inte kunna vara på plats och planera..

Ska ni ha stort bröllop? Vi blir nog ca 80.

• Darling1

Blåklinten:

Nej det säger mig tyvärr inte så mycket... Jag är ju nerflyttad till skåne å känner inte till så himla mycket orter å så!

Brud -05:
    aha oki! vi vill ha ett relativit litet och enkelt bröllop!

• Tuvali

Hej tjejer!

Har kollat på massor med klänningar och har hittat en jag bara älskar. Problemet är att jag bara har den på bild och har ingen aning om var den är köpt eller vad det är för märke. Funderar nu på att sy en egen utefter bilderna. Fast det kanske är för svårt. Jag blir alldeles stressad av det här med klänning. Tänk om jag inte kan sy en och inte hittar någon annan jag vill ha heller...

• Nymphéa

Tuvali
    Det är oftast billigare att låta en sömmerska sy en klänning åt dig än att köpa en färdig!
    Kolla runt i bekantskapskretsen annars om någon är händig...

Svar på tråden Någon vigsel för er i Juli 2005