Någon vigsel för er i Juli 2005
Ska gifta mig den 30/7-2005
Finns de någon mer kanske?
Ska gifta mig den 30/7-2005
Finns de någon mer kanske?
En till här! Väntar ivrigt på klänningen som är på väg vilken dag som helst! Jaa, jag vet, det är tidigt, med vad gör man då man hittar drömklänningen till drömpris? Är såå spännande att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Bara väntar och väntar.. Vad kul då vi "juli 2005:are" får hänga ihop ett helt år här och planera tillsammans!
Japp, den 30/7 -05 är det dags. Har inte planerat så mycket än. Har bestämt kyrka och festplats. Har någorlunda koll på gästlistan och har köpt brudklänning.
Åååå, hej Karin 78. Vad kul med en till med samma datum. Var skall ni gifta er?
Gud va kul med några med samma datum..
Hur långt har ni kommit i er planering nu då??
gifter mig 23 juli
hur går det för er tjejer. För mig går det trögt nu. Hinner liksom inte med att planera så mycket. Kollar dock efter klänningar på nätet varje dag men jag kan inte hitta någon jag vill ha. Måste vara världens kinkigaste brud... Jag vill ju ha en jag verkligen tycker om. Måste kanske kolla upp kyrka och festplats snart innan man ska börja med julbestyren...
Tuvali!
Bra att du sa det där med julbestyr! Det är nog bra att fixa så mycket som möjligt rätt snart. Våren brukar vara hektisk ändå...
Vi gifter oss 9/7.
Ska nog boka kyrka idag.
Klänning är verkligen en svår nöt att knäcka! Har heller inte hittat Den än.
Du och jag (ni och vi) "nympheà" har samma datum! Va skoj! :) Får väl klänningen imorgon, bokade festlokal igår och har funderat på band till festen redan!
Vi har bokat vigeslförättare, festlokal och bestämt plats för cermonin ...och hotell för bröllopsnatten Det blir den 16/7-05 ...så nu kan vi slappna av en stund och bara tänka på hur vi vill ha det. *längtar*
förgätmigej och akirfa
Nu blir jag stressad! Jag skulle boka kyrka idag, men hittar inte telefonnumret till vare sig kyrkan, pastorsexpeditionen eller någon annanstans. Iiiii!