• busiga_mamman

Någon vigsel för er i Juli 2005

Ska gifta mig den 30/7-2005
    Finns de någon mer kanske?

• Svar på tråden Någon vigsel för er i Juli 2005
  • Elliegp

Jag med!!!! Exakt det datumet, ocksa!
    (Jag skriver fran Kalifornien sa du far lagga till prickar och ringar dar det behovs!) Var skall ni gifta er? Vi har bokat Vato (prickar over bada) kyrka och Engelbrektstunet for festen. Lokalen tar bara 85 sa gastlistan maste bantas men det blir en senare fraga. Vi flyttar hem fran USA i slutet pa oktober och da blir det val ordentlig fart pa planerandet. Just nu samlar jag info och inspiration i min parm och forsoker klura ut vad jag vill kopa som finns har och inte i sverige. Det har blivit en hel del redan!

Kul med en egen trad!

e

• busiga_mamman

Hejsan..
    Men gud vad kul med någon med precis samma datum o allt.. Själv så ska jag gifta mig i rogstakyrkan, som ligger här i Hudiksvall. Håller på kollar efter ringar, o klännigar för fullt.. Själv då

• Elliegp

Jodå, det går bra. Just nu har vi väldigt mycket annat som skall fixas med flytten tillbaka till sverige m.m. men en del har jag klart. Vi har vetat i flera år att vi skall fira bröllop första sommaren efter vi flyttat hem så jag har ju haft mycket tid att planera. Jag har inhandlat tyg-rosenblad som skall strös över borden, små ramar som skall användas som placeringskort och "favor" = present till gästerna (amerikanskt, jag vet), rosendoft "på flaska" (vill att det skall dofta rosor!) och lite annat smått och gott. Bla. grejer till tårtan som min svägerska skall baka. Klänningen skall en vän sy så jag har massa ideer samlade i en pärm. Frisyren vet jag ungefär hur jag vill ha den och smink fixar jag nog själv. Eventuellt går jag på konsultation och får lite ideer och tips. Svårast just nu är budgeten för vi har ingen aaaaning om hur mycket pengar vi har kvar när flytten och pengaväxling är överstökat. Har ni budget?

E

• Tuvali

Vi ska också gifta oss i Juli men redan den 23:dje. Jag börjar bli lite nojig och stressad redan nu. Speciellt efter att ha läst om allas bröllop och planeringar här på BT. Undrar hur det ska gå. Vi ska gifta oss i Västerfärnebo Kyrka utanför Sala och även ha festen där i närheten. Inte riktigt bestämt ännu. Det är verkligen mycket som ska planeras.

• Juli 2005!

Vi gifter oss den 9:e juli i Umeå. Har börjat planerat ganska mycket men har inte bokat något än, den kyrkan vi vill ha får man nämligen inte boka förrän efter årsskiftet då församlingen har satt sitt schema... det är lite trist! det kliar i fingarna ju!
    kul med en tråd för oss som gifter oss i juli!

• Elliegp

"Busiga_mamman"....känner du av nerverna? Mindre än ett år kvar nu!

Iiiiiih!!! *ryser*

e

• Bambi on Ice

Vi gifter oss också den 09 juli!

Svar på tråden Någon vigsel för er i Juli 2005