• Fru Calice

Träff i maj?

Hej alla glada bröllopsfantaster i Linköpingsområdet!

På olika trådar har det börjat surrats om en träff i maj. Detta kan vara svårupptäckt, så nu bildas en egen tråd just för denna träff!

Jag kan själv inte ta åt mig äran, det är marfa som har kommit med det briljanta förslaget! Men eftersom jag tyckte att det verkade hur roligt som helst att få sitta och prata bröllop med människor som vill prata bröllop tillbaka, o inte bara plåga omgivningen, så fixar jag nu denna tråd.

marfa har föreslagit den 22e eller den 29e maj. Decorist kunde inte den 29e utan röstade på den 22e såg jag. Den 22e funkar antagligen för mig med, så nu undrar vi, vad tycker ni andra?

• Svar på tråden Träff i maj?
  • marfa

*HiHi*
    Du hann före mig.
    Bra Calice att du tog tag i det.

Hoppas att fler kan den 22 maj.

Skulle vata toppenkul.

Kram
    Marfa

• Decorist

Hej!
    Bra med en ny tråd!

Som sagt, den 22:e funkar för mig som det ser ut nu...

Kram Caroline

• Fru Calice

hej o hå!

tipsar er alla om att just den 22e maj kommer tårtverkstan ha en provsmakningsdag! tjoho vad roligt! =) kanske ska vi svänga förbi där som start på vår träff?

• marfa

Det låter ju helt perfekt.
    Vad roligt.

Ha det bra

Marfa

• marfa

Hej!

Var det ingen mer som ville träffas?
    Jag som tyckte att det kunde vara jätteroligt att träffas och bara få sitta och prata bröllop.
    Ja ja det är ju lite tid kvar, så ni hinner bestämma er.

Ha det bra,

Marfa

• Zetiina

Får en Motala-brud haka på?
    Vore jättekul! Fast jag vet nu inte om jag kommer ha tid att träffas den 22:e eftersom jag gifter mig den 29:e Återstår att se.

• marfa

Åhh vad roligt!!

Klart att alla får vara med.
    Men förstår om du kommer att känner dig lite stressad Zetiina.

Ha en fin dag allesammans

Marfa

• marfa

Hej på er!
    Än så länge är vi kanske 5 stycken som vill träffas. Får se om någon mer hakar på.

Ha en trevlig och solig söndag

Hälsningar
    Marfa

Svar på tråden Träff i maj?