10 kg på en månad??
Hej är det helt omöjligt att gå ner 10 kilo på en månad?? Eller går det på något sätt? Jag skulle bli så glad om det gick..med någon pulverdiet eller vad vet jag?! Kramizar.
Hej är det helt omöjligt att gå ner 10 kilo på en månad?? Eller går det på något sätt? Jag skulle bli så glad om det gick..med någon pulverdiet eller vad vet jag?! Kramizar.
Tack för tipset, Lilla! Det var en intressant sida!
Hej hej!
Jag går på VV och gick ner 5,4 kg på 4 veckor trots att det var vid jul och nyår.
Det jag går heter Points Plus men de har ju ngt som heter Quick och där kan man gå ner ganska snabbt...mer info hittar du nog på deras hemsida.
Kram
Hej!
Jag tycker vi människor är lite elaka med våra kroppar ibland. Om man lagt på sig t.ex. 10 kg under många år så kan man inte räkna med att tappa dem på en månad!
Och vad gäller dem som går ner jättemycket på kort tid så tror jag inte det är många som klarar av att behålla sin vikt.
Skynda långsamt-är mitt tips.
/liina
hjartat73: Thanx! Kållade på deras hemsida och Quick verkade va ett bra sätt att gå ner..och hålla vikten sen! Kanske vill börja där, jag har bara sån skräck för VV för jag har fått för mej att man måste väga sej inför allihop..Är det så??
liina: Mmm visst har du rätt! Det är självklart bäst att skynda långsamt.. Det är bara det att jag tappar motivationen så himla lätt om det inte går fort i början..
hej! vill bara säga att det visst möjligt att tappa 10 kg på 1 månad utan att kroppen blir förstörd. men man ska ju inte överdriva med träning i kombination med en sån kur. alla är olika men kan uppnå samma mål.
Hejsan,
JA, det ar mojligt! Det finns en diet som kallas for banan-dieten som ar utskriven av Sahlgrenska Sjukhuset. Den ar fyra veckor lang och man gar sallan hungrig, det sags att man tappar 10kg pa fyra veckor. Sjalv gav jag upp efter 2 veckor men hade tappat 5kg.
Jag kan emaila eller skicka den till dig!
HA DET SA LANGE!!!
spellevinken:
Jag har precis börjat med viktväktarna. Tänker gå ner 15 kg men har fram till augusti på mig att klara detta.
Man väger sig INTE inför de andra deltagarna. Det är bara du själv och konsulenten som ser din vikt och det nämns aldrig några vikter högt.
Jag gick ner 1,7 kg första veckan så än så länge är jag supernöjd. Det absolut bästa är att man inte behöver gå omkring och vara hungrig utan man lär sig att äta rätt saker.
Londonbo - Det är väl klart att du går ner 5 kg på 2 veckor om du bara äter bananer. Men exakt hur hälsosamt är det? Och hur lätt gick du inte upp allt igen när du började äta normalt igen?
mrs taylor: tackar för svaret.. härligt att man slipper väga sej inför alla! vet egentligen inte vad jag hade fått det ifrån, jo jag har sett nån film där dom gjorde det..hehe jag ska inte tro på allt jag ser! jag måste bara fråg, hur mycket kostar det? Ha det bra! Kram Linnea
Hey Londonbo! Jag vill gärna ha banan-dieten! Du kan väll maila den till mej?? idiz@hotmail.com Thanx a lot! Kramar Ida