• Linganlotta

Julklapp till pojkvän??

Är det någon som har tips vad man ska köpa till sin fästman i julklapp??
    Jag har så dålig fantasi...

Tacksam för hjälp!

/Lotta

• Svar på tråden Julklapp till pojkvän??
  • LillaMy666
    LillaMy666 skrev 2011-11-24 15:29:35 följande:
    Var det typ en sån här du köpte?
    www.julklappar.co/tekniknorden/naughty-knot/

Jag är rätt så inne på att köpa denna som morgongåva till min M2B! Vad tror ni om det? Iofs är det väl mot traditionen att bruden köper en gåva till sin brudgum men samtidigt är vi inte så traditionella för övrigt så vad tusan. Känns ju galet rätt att ge honom mig i present! :D
    Min M2B skulle nog bli alldeles till sig av lycka! Hahaha, de är olika karlarna. ;)
  • Nikkita
    LillaMy666 skrev 2011-11-24 20:57:26 följande:
    Min M2B skulle nog bli alldeles till sig av lycka! Hahaha, de är olika karlarna. ;)
    Hihi, ja min blivande blev iaf helt till sig & pratar fortfarande om när jag knutit en rosett runt mig ;)
    Annan brud skrev 2011-11-24 20:46:46 följande:
    Såg en cool sak på facebook idag; Silverpuss!
    Alltstå, de gör gravyr på en silverbricka av ens eget pussavtryck!
    www.facebook.com/alskadebarn.se 
    Va fräckt det låter :) kommer dock bara tillbaka till denna sidan då jag klickar på din länk :S
  • daniiel
    daniiel skrev 2011-11-24 20:24:04 följande:
    FASIKEN!

Vi skulle ju inte köpa julklappar till varandra, så ser jag att min makes favoritgrupp ska släpper konsertbiljetter imorgon och det var väldigt många år sedan han såg dom sist. Jag måste ju köpa :P
    Jag köpte biljetterna... jaha ja.. där rök hundbädden ;P haha
  • LillaMy666
    Nikkita skrev 2011-11-24 22:51:22 följande:
    Hihi, ja min blivande blev iaf helt till sig & pratar fortfarande om när jag knutit en rosett runt mig ;)
    Annan brud skrev 2011-11-24 20:46:46 följande:
    Såg en cool sak på facebook idag; Silverpuss!
    Alltstå, de gör gravyr på en silverbricka av ens eget pussavtryck!
    www.facebook.com/alskadebarn.se 
    Va fräckt det låter :) kommer dock bara tillbaka till denna sidan då jag klickar på din länk :S
    Testa den här länken istället!
    http://alskadebarn.se/ 

Jättefina smycken tycker jag!
  • helsingebrud

köpte biljetter till black sabbath ..... han älskar ozzy !!

• Yarrow

En rolig matlåda. Kul och praktiskt.
    Förra året köpte jag en matlåda till min man i form av en sandwich.

Perfekt till snubben som har allt och som inte önskar sig något.. hehe. Finns massor, ett tips är väl att skaffa en lunchlåda med hans favorit barnprogram som barn eller något :)

• Lilique

Jag har SUPER-ångest över att jag inte kommer på något. Eller jo, något kommer jag på. Men vi ger alltid varandra två julklappar. En på morgonen och en på kvällen med släkten. Han kommer att få en Collectors edition blu ray box med alla Fast and Furious-filmerna (för han älskar dom, helt enkelt). Men att komma på en andra sak.. är svårt.

Förra julen fick han ett och ett presentkort på att köra Supersportbil i en timme.
    Födelsedagspresenten var silverarmband med gravyr.
    I år fick han i födelsedagspresent den där nya LG Optimus 3D-telefonen (prylbög ;D) och en pytteliten iPod Nano 6th gen.

Prylmani som sagt, älskar att vara först med allt möjligt och omöjligt. Men det enda han önskar sig nu är typ tonade rutor på bilen... vilket han då verkligen inte kommer få i julklapp. Han har gjort det så lätt för mig innan genom att alltid påpeka när han tycker något är roligt/häftigt/beundransvärt/fantastiskt/vill-ha. Men inte i år x.x

Önskar jag kunde kika in i huvudet på honom och se vad han vill ha.....

• Lilique
    Lilique skrev 2011-12-09 11:15:22 följande:
    Förra julen fick han ett och ett presentkort på att köra Supersportbil i en timme.
    *grammatiskt misslyckande.
  • Lilique

Nu är julen här om bara fyra små yttepyttiga dagar!

Vad har ni nu köpt till era pojkvänner/män?

Jag har köpt en Bluray box med alla Fast and Furious-filmerna och sen ett Nintendo 3DS med ett spel (Mario Kart 7). Barnasinne, barnasinne!

• Sanna87

Lillique - låter som min man2be det där. Min sambo vill ha ett play station3, ett Nintendo 3ds och ett riktigt gammalt hederligt Nintendo 8bits. Haha Men jag har köpt en dunparkas till honom för det behöver han, så han får klara sig ett tag till med dem tvspel han har. Tänkte köpa ngn Cd-skiva till honom med. Till er som vill ge ngn upplevelse kan jag tipsa om smartbox, roliga och väldigt trevliga presenter tycker jag. Själv har jag och sambon gett en golfweekend och en weekend till Paris tidigare år.

• Chicita

Ja det här är riktigt svårt ju...
    Ett år fick min make nytt armband på sin armbandsklocka eftersom det gamla hade gått sönder. Rätt enkelt att norpa klockan ur lådan han lagt ner den i "i väntan på att den skulle laga sig själv" eller nåt Flört.
    Eftersom klockan var en present från hans föräldrar när han var klar med universitetsstudierna så var den ju värd mer än själva priset för klockan. Men armbandet gick inte att laga så han fick ett nytt...

Förra året ville han INTE ha någon usb-ansluten koppvärmare. Men han fick en sån ändå + en byggsats av en Trebuché till deras "officewars" (han önskade sig något "vapen" till detta).
    Koppvärmaren har använts så mycket på jobbet nu att den är helt slutkörd. Medans trebuchén inte är färdigbyggd ens *hihi*

I år har han inte önskat något alls, vi har inga speciella filmer som vi vill se - som jag hade kunnat köpa åt honom på blueray. När det gäller teknikprylar så är han väldigt noga med vad det är. Så det går inte bara att köpa "en högtalare" om han behöver nya till datorn. Han är inte märkesbög (för att använda ett polpulärt uttryck Tungan ute) men han har specifika kriterier om hertz och massa andra såna saker som jag inte har en aning om vad det innebär... Så det gör det nästan omöjligt att shoppa åt honom.

Så vad gör man ? *suck*

• daniiel

Vi tänkte inte köpa julklappar till varandra i år, eftersom vi köpte en hundvalp för ca två veckor sedan. Trots det, så kunde jag inte låta bli när jag såg att hans favoritband skulle spela i närheten i april, så jag köpte två biljetter :) Han kommer bli så arg, för att jag spenderat pengar som jag lovade att jag inte skulle, men samtidigt så otroligt glad och lycklig :) hehe

• daniiel

Hahaha meeeh... så går det när man inte kolla ordentligt. Hade ju redan skrivit i denna tråden :P

Svar på tråden Julklapp till pojkvän??