Julklapp till pojkvän??
Är det någon som har tips vad man ska köpa till sin fästman i julklapp??
Jag har så dålig fantasi...
Tacksam för hjälp!
/Lotta
Är det någon som har tips vad man ska köpa till sin fästman i julklapp??
Jag har så dålig fantasi...
Tacksam för hjälp!
/Lotta
Jag ska köpa en ny kudde till min man.
Min älskade ska få en tavla av sin veteranbil. Har hittat ett ställe där man får sitt foto t ex på guldeloxerad aluminium www.imago.nu Hur fin som helst!!!
Hea!!!
Tack så jättemycket!
Det var verkligen många bra förslag. Blir avundsjuk på din fantasi..tänk om man kunde komma på så mycket!!!
Flyttar upp denna...vill jättegärna ha fler roliga tips!!
Min man (blivande) har precis fått en radiostyrd bil. Han fick aldrig någon som liten, nu är han superlycklig! Och bara han är glad så... ;)
Eftersom jag har en pojkvän som älskar viner och mörk choklad så har jag fyllt en korg med ett antal (7) halvflaskor (supersöta flaskor *s*) vin (rött i detta fallet) och en massa chokladsorter av finare märke och med hög kakaohalt (finns små chokladbitar av samma märke med olika smaker och kakaohalter att köpa, typ Valhorna). Sen har jag gått ut på vinguiden.com och chokladsajten (.com tror jag) och skrivit ut dels en liten vinskola och vinprovarprotokoll och sen lite om hur man provar choklad och chokladprovningsprotokoll.
Sen har jag gått in på systemets hemsida och skrivit ut vad det står om varje vinflaska som jag köpte och har lagt det i ett mindre kuvert som jag klistrat igen och skrivit facit på så får vi se om vi har fått fram samma dofter och smaker som systemet *s* eller om vi är totalt ute och reser.
Men jag hoppas på en trevlig kväll i någon av mellandagarna!!
Att jag sen dessutom köpt över 35 andra saker är en annan femma *s*, älskar att köpa julklappar och har en pojkvän som är väldigt lätt att handla till. Mycket saker till köket, typ kokböcker, grillpanna, olika köksredskap, skärbrädor m.m. och sen även olika verktyg, typ cirkelsåg, överhandsfräs osv osv osv *ler* Så jag hoppas att han tycker att tomten har varit snäll i år!! ;o)
Är redan färdig med allt mitt julshoppande så nu kan jag ta det lugnt fram till jul! Önskar er alla en stressfri och underbar jul och lycka till med shoppandet!!
Sekreteraren
Oj sekreteraren, vilka roliga saker du hittat på!!! :)
Tack! Ja jag kan ju säga så här, jag har hela huvudet fullt med idéer och jag skulle kunna handla så mycket mer, men tyvärr har jag ingen ekonomi som tillåter det, så det får vänta. Fast det är rätt så mysigt att kunna ge bort lite små presenter då och då också och inte bara ge just på julafton, så jag får väl spara mina idéer till senare *ler*
Sekreteraren!
Jag avundas dig verkligen, jag får sådan prestationsångest när det gäller presenter till pojkvännen, jag vill verkligen komma på roliga saker...sen blir det bara skjorta och slips ändå! Suck!!
Jag ska köpa en näshårstrimmer till honom! Det är bättre än att han står med saxen i näsan..
Nussan