• Linganlotta

Julklapp till pojkvän??

Är det någon som har tips vad man ska köpa till sin fästman i julklapp??
    Jag har så dålig fantasi...

Tacksam för hjälp!

/Lotta

• Svar på tråden Julklapp till pojkvän??
  • Power of Love
    daniiel skrev 2011-11-24 13:33:13 följande:
    Power of Love skrev 2011-11-24 12:54:23 följande:
    daniiel: Imponerande att du redan har köpt allt  och jag är ganska avundsjuk på hundvalpen. Vad blir det för ras?Glad
    Ja, vi längtar verkligen efter vår lilla dam :) Ska bli så roligt och utmanande. Det blir en Staffordshire bullterrier, så vi kommer verkligen ha händerna fulla hehe

Vad roligt med teaterbiljetter, det är något som jag skulle kunna önska mig om det inte var så att jag skulle bli tvungen att gå ensam :P haha

Tycker det var en rolig idé med sån matlåda, så jag snor nog den idén med kryddor osv. till svärmors födelsedag :)

Vi har gjort "flyttahemifrån"- "tagitstudenten" och "tagitkörkort"-korgar till båda våra systrar, väldigt uppskattade presenter :) Gav även en "myskorg" med lite vin, vinglas, böcker, filt, doftljus osv till min mamma när hon fyllde 50 i år :) Ja, nu ger vi ju svärföräldrarna en "braatthaistugan"-korg :P
    Förstår att du längtar. De valparna är hur söta som helst! Men nog kommer ni få fullt upp alltid Glad

Mina föräldrar går ofta på på teatrar, de har blivit väldigt kulturella sedan vi barn flyttade hemifrån. Tror de tycker det är extra kul om vi följer med eftersom vi bor i en annan stad och träffas inte så ofta.

Korgar är så roliga att ge så roligt att gå och plocka ihop allt och så känns det så personligt. Min sambo fick en matlagningslåda förra året med kokbok, kryddor och allt som kan tänkas till. Sedan gav jag i bröllopspresent till min kompis en låda med temat kärlek. Perfekt att ge dem som har typ allt redan eftersom man kan köpa lite av mycket. . Myskorg ska jag skriva upp känns perfekt present som man alltid kan ge oavsett om det är födelsedag, inflyttningspresent eller liknade
  • Nikkita

Förra året slog jag in mig själv med en stor röd siden rosett & sen hade vi en mysig kväll :) Blev väldigt uppskattat måste jag säga! Min blivande är inte så svår att göra glad måste jag tillägga :D

Gav honom lättklädda bilder på mig själv ett år (i plånboksformat) oxå en sak han uppskattade!

När han gått ner 20 kg i vikt fick han en massa nya tröjor/skjortor som gjorde hans nya figur rättvisa :)

Morgonrock & inneskor i fleece (dock ingen rolig present direkt).

Spelet "Move, sports" (tror jag att det heter) till PS3.

Presentkort på massage.

Jag har ju problemet att min älskling fyller år den 9/12 så det blir dubbla presenter väldigt nära.

• LillaMy666
    Nikkita skrev 2011-11-24 14:52:34 följande:

Förra året slog jag in mig själv med en stor röd siden rosett & sen hade vi en mysig kväll :) Blev väldigt uppskattat måste jag säga! Min blivande är inte så svår att göra glad måste jag tillägga :D

Gav honom lättklädda bilder på mig själv ett år (i plånboksformat) oxå en sak han uppskattade!

När han gått ner 20 kg i vikt fick han en massa nya tröjor/skjortor som gjorde hans nya figur rättvisa :)

Morgonrock & inneskor i fleece (dock ingen rolig present direkt).

Spelet "Move, sports" (tror jag att det heter) till PS3.

Presentkort på massage.

Jag har ju problemet att min älskling fyller år den 9/12 så det blir dubbla presenter väldigt nära.

Var det typ en sån här du köpte?
    http://www.julklappar.co/tekniknorden/naughty-knot/

Jag är rätt så inne på att köpa denna som morgongåva till min M2B! Vad tror ni om det? Iofs är det väl mot traditionen att bruden köper en gåva till sin brudgum men samtidigt är vi inte så traditionella för övrigt så vad tusan. Känns ju galet rätt att ge honom mig i present! :D
  • Nikkita
    LillaMy666 skrev 2011-11-24 15:29:35 följande:
    www.julklappar.co/tekniknorden/naughty-knot/

Jag är rätt så inne på att köpa denna som morgongåva till min M2B! Vad tror ni om det? Iofs är det väl mot traditionen att bruden köper en gåva till sin brudgum men samtidigt är vi inte så traditionella för övrigt så vad tusan. Känns ju galet rätt att ge honom mig i present! :D
    hahah ja just en sån var det :) Dock bra om man har lite större byst för att få rosetten att håla sig på plats, fick anstränga mig för att den inte skulle glida ner. Silket är ju halt ;)
    jag tycker absolut att du kan köpa en morgongåva till din man. Varför inte liksom?!? Jag tror inte att vi kommer köra med morgongåva alls, tror inte ens att min blivande har koll på att man brukar ge det :) 
  • LillaMy666
    Nikkita skrev 2011-11-24 16:50:17 följande:
    hahah ja just en sån var det :) Dock bra om man har lite större byst för att få rosetten att håla sig på plats, fick anstränga mig för att den inte skulle glida ner. Silket är ju halt ;)
    jag tycker absolut att du kan köpa en morgongåva till din man. Varför inte liksom?!? Jag tror inte att vi kommer köra med morgongåva alls, tror inte ens att min blivande har koll på att man brukar ge det :) 
    Alltså, jag är bra sugen! Har nog tillräckligt stora bröst - haha. Känns som den ultimata morgongåvan. Jag ger honom det han tycker allra mest om ju. Tror jag slår till!

Så var det bara julklappen kvar dårå. Suck! Får väl bli toa-golf eller lysande golfboll. Borde bli alldeles lagom! Svårt at välja bara. 
  • ungbrud

Den köpte jag i julklapp föra året, blev en hit!

• daniiel
    Power of Love skrev 2011-11-24 14:38:38 följande:
    Förstår att du längtar. De valparna är hur söta som helst! Men nog kommer ni få fullt upp alltid Glad

Mina föräldrar går ofta på på teatrar, de har blivit väldigt kulturella sedan vi barn flyttade hemifrån. Tror de tycker det är extra kul om vi följer med eftersom vi bor i en annan stad och träffas inte så ofta.

Korgar är så roliga att ge så roligt att gå och plocka ihop allt och så känns det så personligt. Min sambo fick en matlagningslåda förra året med kokbok, kryddor och allt som kan tänkas till. Sedan gav jag i bröllopspresent till min kompis en låda med temat kärlek. Perfekt att ge dem som har typ allt redan eftersom man kan köpa lite av mycket. . Myskorg ska jag skriva upp känns perfekt present som man alltid kan ge oavsett om det är födelsedag, inflyttningspresent eller liknade
    Ja, de är riktigt riktigt söta.. även som vuxna :) Charmtroll utan dess like :) Haha ja, det är en himla tur att vi är två och har en liten hjälpreda. Tror visserligen att den äldre av våra katter kommer sätta valpen på plats också :P

Vad roligt :) Jag tycker det är helt fantastiskt kul att gå på teater, men det blir bara barnteatrar för min del, då dottern är den enda som vill följa med :P Mina föräldrar har hund och en sommarstuga på en liten ö, bara deras stuga på hela ön, så de har fullt upp ändå och prioriterar inte sådana saker. Vi gav dom presentkort på bio och resturang samt lovade vara hundvakt, det var ca 2år sedan och de har ännu inte varit iväg :P Det är ju en jätterolig sak om ni följs åt också ja, speciellt då om ni bor en bit ifrån :)

Precis, tycker det är alldeles utmärkt present till alla tillfällen faktiskt :) När systrarna tog körkort fick de en bensindunk, tärningar, isskrapa/borste, doftgran, bogserlina osv. Till studenten en kylbag, plastglas, en champangeflaska, vätskeersättning, plåster och skavsårsplåster, solglasögon och en regnponcho :) Man kan ju verkligen göra det så stort/litet, billigt/dyrt man själv vill :)
  • daniiel
    LillaMy666 skrev 2011-11-24 15:29:35 följande:
    www.julklappar.co/tekniknorden/naughty-knot/

Haha skulle jag dyka upp i en såndär, så skulle min make bara brista ut i gapskratt och säga åt mig att byta om :P

Det är jättevanligt, det vanligaste tror jag, att man köper morgongåva till varandra :) Om man ger något alls dvs. Vi valde att skippa morgongåvan och även det gick utmärkt :)
  • daniiel

FASIKEN!

Vi skulle ju inte köpa julklappar till varandra, så ser jag att min makes favoritgrupp ska släpper konsertbiljetter imorgon och det var väldigt många år sedan han såg dom sist. Jag måste ju köpa :P

• Miss M

Min sambo ska få ett presentkort på en klättring på Via Ferrata Skuleberget (viaferrata.se)! Ett tips om man vill ha en lite äventyrlig upplevelse och är i närheten av Höga Kusten! 

Vi var där i somras och klättrade, dagen efter vår förlovning. Båda tyckte det var roligt så det får bli ett återbesök någon gång. Tror han blir glad för det, men det är nog inget han förväntat sig. =)

Svar på tråden Julklapp till pojkvän??