Julklapp till pojkvän??
Är det någon som har tips vad man ska köpa till sin fästman i julklapp??
Jag har så dålig fantasi...
Tacksam för hjälp!
/Lotta
Är det någon som har tips vad man ska köpa till sin fästman i julklapp??
Jag har så dålig fantasi...
Tacksam för hjälp!
/Lotta
Förra året slog jag in mig själv med en stor röd siden rosett & sen hade vi en mysig kväll :) Blev väldigt uppskattat måste jag säga! Min blivande är inte så svår att göra glad måste jag tillägga :D
Gav honom lättklädda bilder på mig själv ett år (i plånboksformat) oxå en sak han uppskattade!
När han gått ner 20 kg i vikt fick han en massa nya tröjor/skjortor som gjorde hans nya figur rättvisa :)
Morgonrock & inneskor i fleece (dock ingen rolig present direkt).
Spelet "Move, sports" (tror jag att det heter) till PS3.
Presentkort på massage.
Jag har ju problemet att min älskling fyller år den 9/12 så det blir dubbla presenter väldigt nära.
Förra året slog jag in mig själv med en stor röd siden rosett & sen hade vi en mysig kväll :) Blev väldigt uppskattat måste jag säga! Min blivande är inte så svår att göra glad måste jag tillägga :D
Gav honom lättklädda bilder på mig själv ett år (i plånboksformat) oxå en sak han uppskattade!
När han gått ner 20 kg i vikt fick han en massa nya tröjor/skjortor som gjorde hans nya figur rättvisa :)
Morgonrock & inneskor i fleece (dock ingen rolig present direkt).
Spelet "Move, sports" (tror jag att det heter) till PS3.
Presentkort på massage.
Jag har ju problemet att min älskling fyller år den 9/12 så det blir dubbla presenter väldigt nära.
Den köpte jag i julklapp föra året, blev en hit!
FASIKEN!
Vi skulle ju inte köpa julklappar till varandra, så ser jag att min makes favoritgrupp ska släpper konsertbiljetter imorgon och det var väldigt många år sedan han såg dom sist. Jag måste ju köpa :P
Min sambo ska få ett presentkort på en klättring på Via Ferrata Skuleberget (viaferrata.se)! Ett tips om man vill ha en lite äventyrlig upplevelse och är i närheten av Höga Kusten!
Vi var där i somras och klättrade, dagen efter vår förlovning. Båda tyckte det var roligt så det får bli ett återbesök någon gång. Tror han blir glad för det, men det är nog inget han förväntat sig. =)