Petraksa skrev 2014-01-28 08:30:58 följande:
Gud vad ni är duktiga tjejer!!
Jag har hittills gått ner 18kg och har 25-30 kvar. Men det ska väl gå på 1,5 år eller? Hoppas verkligen det iallfall.
Hur har ni alla lyckats så bra?! Jag menar 50kg är riktigt mycket att gå ner, det 'är ju som en hel liten person! :)
Jag tror stenhårt på att Inte följa alla en miljon dieter för det håller inte i längden. Jag satsar på att hitta något man kan leva med resten av livet. Jag har Inga förbud, jag äter "ren" hälsosam mat. Äter mat ca 6 ggr om dagen och ca dubbelt så många kcal mot förut samt tränar styrka hemma blandat med gymmet 3-4 ggr i veckan. Och detta är något man kan leva på, alltid.. Har levt på dieter men inget som går att hålla och då har jag gått upp allt igen när jag börjat äta normalt igen :/ Men de är ju så jag fungerar och alla är olika :)
Petraksa skrev 2014-01-29 07:50:09 följande:
Filibustern: Jag förstår vad du menar! Min sambo vill inte alls prata om bröllopet. Han säger i princip bara att jaja det fixar du så bra så.. Visst brukar det vara jag som fixar allt om vi ska ha större fester osv då jag tycker att det är kul.
Men lite engagemang från männens sida hade inte skadat ibland ;)
Min sambo är likadan :( Jag försöker tvinga ur han någr tankar eller ideer men han säger bara "de fixar du så bra".. Blir toookig.. Vill att han ska komma med några egna åsikter ju.