• daniiel

Prinsessan Madeleines brudklänning, vad tycker du?

Nu har prinsessan Madeleine fått sin Chris och bar en brudklänning från Valentino. Klänningen är i sidenorganza och chantillyspets, den har fyra meter långt släp och är V-ringad i ryggen.

Bilder på klänningen kan ni se här www.aftonbladet.se/sofismode/article16927702.ab och här www.expressen.se/nyheter/prinsessbrollopet/brudklanning-hyllas-pampigt-var-ordet/ bland annat.

Men, vad tycker ni om prinsessans klänning? Är den vacker? Modern? Passar hon i den?

• Svar på tråden Prinsessan Madeleines brudklänning, vad tycker du?
  • daniiel

Den känns ju väldigt modern. Spets är ju hett, hett, hett just nu. Jag är dock lite besviken nästan, då jag hade förväntat mig att tänka "Wow!" när jag såg klänningen och det gjorde jag inte..

Och jag håller nog med om att jag också hade trott att hon skulle välja något lite mer.. ja, "slankare" som du skriver PimPim :)

• PimPim83

Nej, det var inget "Wow!" för mig heller, trots att jag som sagt tyckte att den var jättefin.

Min favoritklänning i kungliga sammanhang är fortfarande den som Prinsessan Marie av Danmark hade när hon gifte sig med prins Joachim 2008.

• schmock

Jag tippade faktiskt på spets :)

Den var jättevacker, ungefär en sån jag själv tänkt ha. Älskar spets och älskar ärm.
    Fast min kommer inte kosta 500 000 kr... Cool

• kärlekensbrudpar

Den var sjukt snygg!!!!!

• fayefaye
    PimPim83 skrev 2013-06-08 19:49:13 följande:
    Nej, det var inget "Wow!" för mig heller, trots att jag som sagt tyckte att den var jättefin.

Min favoritklänning i kungliga sammanhang är fortfarande den som Prinsessan Marie av Danmark hade när hon gifte sig med prins Joachim 2008.
    Var ju tvungen att googla. Hennes va jättefin!
Svar på tråden Prinsessan Madeleines brudklänning, vad tycker du?