• bea83

Före och efter BILDER- på kinaklänningar

Hej, Jag skulle vilja be alla som har erfarenhet av kinaklänningar att hjälp oss andra som befinner oss inför det svåra beslutet. Snälla svara på frågorna nedan: 1. var köpte du din kinaklänning? 2. vad kostade det (inkl. frakt, tull 0ch andra utgifter)? 3. Är du nöjd med tyget/sy kvalitén? 4. Klänningens kvalité motsvarar den det origiala? Skala 1-10(10 =bäst, 1=inte alls) 5. BILDER-på originalen samt bilder på din klänning!!! SNÄLLA!!!!!! Tacksam för hjälpen!!!!

• Svar på tråden Före och efter BILDER- på kinaklänningar
  • Mäjlin84

Beställde min klänning ifrån www.dindromklanning.se ca 3600:- med underkjol. Är supernöjd med klänningen! Sitter helt perfekt och leveransen tog bara ca 4v. Fick inte med nåt band till snörningen först (därav det gula bandet på bilden längst ner) Men ja mailade dem o fick det på posten dagen efter. Läängtar tills dagen D då ja kan bära den på riktigt =)
  • Katrin84

Nu har jag fått mina klänningar ifrån Milanoo.com Jag beställde 21 november och fick dom igår den 18 dec, hade jag varit hemma i måndags hade jag fått dem då! Jag fick ett sändningsnr så jag har följt klänningarna hela tiden! Jätte bra tycker jag! Tyvärr va min rumpa för stor för den ena klänningen, kunde inte ens trycka ner mig i den! Oops! Men det va mitt eget fel som chansade och köpte en klänning som passade hela kroppen utom min rumpa som är lite större en övriga kroppen så de va mitt fel! ;) Men den andra klänningen sitter som en smäck! Helt rätt längd, lagom i byst midja och runt rumpan, på bilden sitter den lite som en påse Men det är för att min 5 åriga dotter har snörat den! ;) bra jobbat av en lite tjej tycker jag! Jag är otroligt nöjd över resultatet, och priset, ynka 950kr för klänning och frakt! Jag slapp både moms och tull! Nu gäller det bara att hitta en bra förvaring till den fram tills den stora dagen! Måste bara tillägga att klänningen har inbyggda bh band och det visst jag inte! Jättebra enligt mig! Jag provade en klänning i Växjö som var snarlik för 5000kr och den hade inte inbyggda bh band! Tar en bild på det så förstår ni vad jag menar! Ursäkta lång babbel ifrån mig! Här kommer bilder!

• Katrin84

Ursäkta en aningen stökig bakrund! Den enda spegel vi har är på barnens rum! 

BH bandet som jag skrev om!

Före

Efter
    klänningen nedan som inte passade

• Fru Kauko

Jag har varit inne på Jenjenhouse, fast , fan vågar verkligen inte beställa där ifrån om det skulle gå snett.
    Eller ska man våga, 1500 kr är ju ändå inte så jättemycket.

Ångest :(

• Elino79

Hej!

Idag fick jag min klänning från Landy och jag är jättenöjd!! Passar fantastiskt och har fint tyg. Pris 2500 kr + 115 kr i tullavgifter. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera andra att beställa därifrån.

Bilderna till vänster och i mitten är med och utan midjebandet (har inte bestämt än vilket jag ska ha - vad tycker ni?), den högra bilden kommer från Landybridals hemsida.

• Elino79

Varför kom inte bilden med? Hur gör man *nybörjare*

• CoG

testa att lägga in bilden först innan du skriver texten

Elino79 skrev 2012-12-21 16:37:14 följande:
    Varför kom inte bilden med? Hur gör man *nybörjare*
  • Elino79

Aha! Tack! Här kommer alltså bilderna
Svar på tråden Före och efter BILDER- på kinaklänningar