Nu har jag fått mina klänningar ifrån Milanoo.com Jag beställde 21 november och fick dom igår den 18 dec, hade jag varit hemma i måndags hade jag fått dem då! Jag fick ett sändningsnr så jag har följt klänningarna hela tiden! Jätte bra tycker jag! Tyvärr va min rumpa för stor för den ena klänningen, kunde inte ens trycka ner mig i den! Oops! Men det va mitt eget fel som chansade och köpte en klänning som passade hela kroppen utom min rumpa som är lite större en övriga kroppen så de va mitt fel! ;) Men den andra klänningen sitter som en smäck! Helt rätt längd, lagom i byst midja och runt rumpan, på bilden sitter den lite som en påse Men det är för att min 5 åriga dotter har snörat den! ;) bra jobbat av en lite tjej tycker jag! Jag är otroligt nöjd över resultatet, och priset, ynka 950kr för klänning och frakt! Jag slapp både moms och tull! Nu gäller det bara att hitta en bra förvaring till den fram tills den stora dagen! Måste bara tillägga att klänningen har inbyggda bh band och det visst jag inte! Jättebra enligt mig! Jag provade en klänning i Växjö som var snarlik för 5000kr och den hade inte inbyggda bh band! Tar en bild på det så förstår ni vad jag menar! Ursäkta lång babbel ifrån mig! Här kommer bilder!