• ZandraWestberg

Bröllop 29/6-2013

Hej!

Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.

Finns det fler här??

Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)

• Svar på tråden Bröllop 29/6-2013
  • JochP

Jihooo! Bara 50 kvar. Känns så jäkla kul! Jag är så glad och förväntansfull. Helgens fix blir att bestämma vilka dikter vi ska ha på vigseln samt lite gästbeskrivningar. Också det här med ring....

• Moignon

Många aktiva den hær helgen, vad hærligt! Sjælv skulle jag vilja beskriva de senaste dagarna som kaos innombords. Tanken var att min syster skulle kommit hit igårkvæll och att vi skulle ha skissat på klænningen tillsammans och sedan titta på tyg i Borås imorrn. Men istællet gick hon och blev sjuk och kænde sig fortfarande sliten igår så jag satt sjælv hær hemma istællet.

Børjar den hær dagen med att læsa ett sms från mamma dær det står att min morbrors familj inte fått inbjudan och kanske inte heller den andra som vi inte fått svar från. Halva slækten ær bønder som vi inte ræknat helt med att de skulle komma, men nu kanske inte någon från mammas sida kommer.... :( Sen visar det sig att pappa misat lappen med adressen till hemsidan som vi skickade med i injudan, så de har ingen koll på vad som hænder under helgen... och dærmed inte heller planerat så mycket kring nær de skulle komma. Før det går ju inte att fråga...

Har varit en svæng till Panduro i alla fall och køpt lite band som jag ska pynta våra burk-vaser med. Har dessutom gjort det galnaste underklædeskøpet någonsin, en blå bomullsbody med spets upptill! :) Vet inte om jag kommer kunna anvænda den till brøllopet, men tyckte det var lite roligt och den kostade bara 200. 

• Marjasinus
    Moignon skrev 2013-05-10 20:17:11 följande:
    Børjar den hær dagen med att læsa ett sms från mamma dær det står att min morbrors familj inte fått inbjudan och kanske inte heller den andra som vi inte fått svar från. Halva slækten ær bønder som vi inte ræknat helt med att de skulle komma, men nu kanske inte någon från mammas sida kommer.... :( Sen visar det sig att pappa misat lappen med adressen till hemsidan som vi skickade med i injudan, så de har ingen koll på vad som hænder under helgen... och dærmed inte heller planerat så mycket kring nær de skulle komma. Før det går ju inte att fråga...
    Det där fick mig att direkt skicka ett mail till de som inte svarat än som kanske borde ha svarat. Man vill ju inte att folk inte kommer p g a posten :(
  • Miss JH

Usch vad trist när allt tråkigt klumpar sej moignon. Hoppas allt löser sej. Här fick jag besked från kemtvätten igår att klänningen är färdigtvättad och struken den 24 maj . Så snart har jag min klänning hemma. Kommer gå och titta på den hela tiden sen hahaha

• Miss JH

Nu har jag gjort klart placeringskorten som är stenar vi plockat och skrivit namn på. Det blev riktigt bra faktiskt.

• Nutsoba

Idag var vi och kollade ut kläder till fästmannen. Han kommer bli så snygg i jackett!Hjärta Best mannen som var med gav också sitt godkännande, så nästa vecka lägger vi en beställning.

Mina tärnors klänningar kom också på posten i går. Ser bra ut, även om jag inte vet hur de ser ut förren de sitter på. När det är fixat så blir det dags att jaga skor till dem, men det blir nog ganska lätt.

Nu börjar saker falla på plats! Cool Ska börja fila på vigsel- och festprogrammet i veckan. Sen kanske man ska testa klänningen en gång till för att kolla hur den sitter. Är så att man har glömt hur den såg ut hehe.

• Annica70

Åh vad alla donar och fixar

Jag är klar med nästan alla förberedelser inför fest och vigsel. Planerar och donar istället för fullt i trädgården som kommer att vara kanonfin den 22/6 Nu börjar ju värmen komma. Ska försöka få någon att ta en bild på mig när jag har klänningen på mig så ni kan få se den..

Åh vad jag längtar tills den 22/6

• Miss JH

Läste att den riktiga sommarvärmen kommer om en vecka. Snälla snälla hoppas det håller i sej hela juni ut!

• Annica70

Det får vi verkligen hoppas.. .

Har du ingen bild på dina fina placeringskort?

• Marjasinus

Vi ska ha utomhusvigsel så jag kör soldans varje kväll... Även om vi har både plan B och plan C så skulle det inte bli samma sak...

Svar på tråden Bröllop 29/6-2013