• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • SofiaMagdalena

Det blir ingen mässa för oss. Känns som vi har alla grundpelare planerade och jag tror jag kommer vilja ändra allt om jag får mer ideer nu. :P

Funderar faktiskt på en jacka/bolero till min klänning. Provade en igår i butiken som hade ärm och knäppning i ryggen och en båthalsad krage som var helt underbar men kostade 5000:-, är inte det lite mycket?

Jag har ju hela tiden tänkt att ha en klänning med axel och nu har jag en axelbandslös, har lite problem att förlika mig med tanken även om jag är galet nöjd. Någon som känner igen sig?

• FrökenMäkelä

Åh vilken lättnat. Nu är bandet bokat!!! Känns som en sten lyftes från hjärtat.

Får dessutom ett band som kan finska, svenska och engelska så nu kan vi tillfredsälla alla gäster med musiken :))))

Extra plus i kanten att de är inte alls dyra så det var ett större plus för våran budget som har fått strypas åt för att räcka.

• PimPim83
    FrökenMäkelä skrev 2013-01-26 19:14:49 följande:

Åh vilken lättnat. Nu är bandet bokat!!! Känns som en sten lyftes från hjärtat.

Får dessutom ett band som kan finska, svenska och engelska så nu kan vi tillfredsälla alla gäster med musiken :))))

Extra plus i kanten att de är inte alls dyra så det var ett större plus för våran budget som har fått strypas åt för att räcka.

Härligt! Skönt att de inte var så dyra och va bra att de kunde så många olika språk. Låter som en fullträff! Glad
  • FrökenMäkelä
    PimPim83 skrev 2013-01-26 19:16:49 följande:
    Härligt! Skönt att de inte var så dyra och va bra att de kunde så många olika språk. Låter som en fullträff! Glad
    Ja det känns riktigt bra! De var till och med billigare än vi max hade sagt att vi kan betala för ett band så det lämnar ju lite mer åt andra budget poster :)
  • PimPim83
    FrökenMäkelä skrev 2013-01-26 19:32:07 följande:
    Ja det känns riktigt bra! De var till och med billigare än vi max hade sagt att vi kan betala för ett band så det lämnar ju lite mer åt andra budget poster :)
    Åh! Det var ju ännu bättre. Skrattande
  • PimPim83

Nu har vi fått svar från vigselförrättaren att hon gärna viger oss den 14 september kl 17:00, vilket var den tiden som vi ville ha i första hand. Skönt att kunna bocka av ännu en sak på listan. Flört

• FrökenMäkelä
    PimPim83 skrev 2013-01-27 10:56:00 följande:
    Nu har vi fått svar från vigselförrättaren att hon gärna viger oss den 14 september kl 17:00, vilket var den tiden som vi ville ha i första hand. Skönt att kunna bocka av ännu en sak på listan. Flört

Härligt!

Då kan ni börja planera på ett helt annat sätt när datum och tid är fastställt.

• SofiaMagdalena

Stormhelen: Hade du handskar på dig hos Milagro?

• SofiaMagdalena
    PimPim83 skrev 2013-01-27 10:56:00 följande:
    Härligt!
Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!