• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • stormhelen
    MiaMiniMe skrev 2013-01-25 15:04:23 följande:
    Vi tänkte som så här när det gäller musiken. Bokar vi ett band blir det enformigt med samma röst hela tiden och dessutom dyrt. Bokar vi en dj blir det precis lika dyrt. Så vi samlar själva ihop den musiken vi vill ha kopplar en dator till en högtalare och spelar det. Man kan alltid koppla datorn till spotify eller annat. Känner du att det blir kaos utnämn någon som kan ta hand om musiken.

Så kommer vi också att göra. ^^

Fan vad jag var klantig idag.

Vi åkte iväg för att hämta ut våra ringar hos guldsmeden idag. Men när vi kommer dit så visar det sig att jag tagit fel på datumet på en månad. Missade att det var en 2 och inte en 1. *suck*

Så nu är man ringlös i yttligare en månad till. Gråter

(Fick lämna in min förlovningsring då vi beställde vigselringarna så att de ska sitta riktigt bra ihop utan glapp mellan dem).

• stormhelen
    SofiaMagdalena skrev 2013-01-25 17:12:52 följande:
    Här hemma flödar känslorna just nu. Jag och mamma var på stan idag för att köpa tyget till klänningen men svängde förbi Milagro först för att kolla lite och det slutade med att jag köpte en klänning. 

Så jag har hittat min brudklänning och jag dör för den är sååååå fin med släp, spets och allt man kan önska sig. Jösses!  

Vad roligt!!!!! Skrattande

Du måste lägga upp en bild så man får se hur den ser ut.

• SofiaMagdalena

Här är den! Lycklig tjej :)
  • SofiaMagdalena
    stormhelen skrev 2013-01-25 17:42:02 följande:

Fan vad jag var klantig idag.

Vi åkte iväg för att hämta ut våra ringar hos guldsmeden idag. Men när vi kommer dit så visar det sig att jag tagit fel på datumet på en månad. Missade att det var en 2 och inte en 1. *suck*

Så nu är man ringlös i yttligare en månad till. Gråter

(Fick lämna in min förlovningsring då vi beställde vigselringarna så att de ska sitta riktigt bra ihop utan glapp mellan dem).

Åh nej! Gud vad jobbigt! 
  • stormhelen
    SofiaMagdalena skrev 2013-01-25 17:55:20 följande:

Här är den! Lycklig tjej :)

Den klänningen känner jag igen!

Jag provade också den klänningen när jag var på Milagro! Den var en av mina topp tre kandidater. Men den satt inte lika snyggt på mig som på dig. Glad

• FrökenMäkelä
    SofiaMagdalena skrev 2013-01-25 16:59:14 följande:
    Vi vill gärna ha ett liveband som spelar en stund efter tårtan och så men vi satsar nog på en spotifylista också. Ett tips är att lägga låtarna i en offline-spellista på spotify och se till att det inte finns internet så det inte blir tjafs om vilka låtar som skall spelas.

Vi har inte ens spotify, så det visar nog hur stort intresse vi har för musik ;)

Det vi är överrens om att blir det inte live band så blir det DJ :)

• SofiaMagdalena
    FrökenMäkelä skrev 2013-01-25 19:58:22 följande:

Vi har inte ens spotify, så det visar nog hur stort intresse vi har för musik ;)

Det vi är överrens om att blir det inte live band så blir det DJ :)

Aha! okej men det säger egentligen inget om ert musikintresse :)

Kör på DJ det kommer bli kalasbra och mycket bättre än spotify 
  • SofiaMagdalena

Tack pimpim och stormhelen! 

Jag är så nöjd men känns skumt att min mamma inte kommer sy, det är något som vi sagt enda sen jag var liten. Hon är glad för hon gillar klänningen massor hon med fast tycker det känns lite tomt ändå. 

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!