• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Frueblue

Köpte den för 8500, tror det är vår2013

• SandraElisabet
    Frueblue skrev 2013-07-14 16:47:16 följande:
    Köpte den för 8500, tror det är vår2013
    Tackar!! Solig
  • Nivi och Jesper

frueblue: jätte vacker klänning, möjligtvist hittad i Helsingborg eller? Tycker jag känner igen bakgrunden i bilderna :P

• VI20130831

frueblue, jättefin! Är det på Anina  helsingborg? Har precis hämtat min klänning (som jag köpte på annat ställe, som sedan kursade...) efter lite småjusteringar där!

• Pyttis

såhär blev det slutliga resultatet för mig på den stora dagen, och jag är verkligen supernöjd med min egensydda klänning, kännde mig väldigt sommrig Solig

• Äriqa
    Pyttis skrev 2013-07-18 17:40:03 följande:
    såhär blev det slutliga resultatet för mig på den stora dagen, och jag är verkligen supernöjd med min egensydda klänning, kännde mig väldigt sommrig Solig

jättefint!

• CoG

Den är jätefin på dig och även frisyr och bukett passar bra ihop med klänningen.
    Lite busigt/ otämjt sådär :)

Grattis till er i efterskott!

Pyttis skrev 2013-07-18 17:40:03 följande:

• Frueblue

Wow Pyttis, du är superfin! Jättevacker! Tänker på Emelie de Forest, lite drömsk stämning

• JohannaEmilia

Här är några av mina favoriter från vårt bröllop den 8 juni. Jag har på mig min mammas brudklänning som jag låtit sy ett tunt lager spets över. Min man har på sig kosymen han pappa hade då han gifte sig. Alla accessoarer är också från våra föräldrar/mor och farföräldrar. Kändes väldigt fint att alla kläder hade en historia bakom sig.

Den svartvita bilden är inspirerad av gamla bröllopsfotografier. Det var meningen att vi skulle se allvarliga ut, så där som man gjorde förr, men jag kunde inte hålla masken. Tycke det blev fint att lägga dem bredvid varandra.

Om någon behöver fotograf kan jag varmt rekomendera Jonas Burman från Tavelsö. Skickligare fotograf och mer sympatisk person får man leta efter.

• CoG

Vad fint att anv era föräldrars kläder sedan deras vigslar :)

Och din klänning blev ju fantastiskt fin med spetsen över!

JohannaEmilia skrev 2013-07-18 19:15:55 följande:
    Här är några av mina favoriter från vårt bröllop den 8 juni. Jag har på mig min mammas brudklänning som jag låtit sy ett tunt lager spets över. Min man har på sig kosymen han pappa hade då han gifte sig. Alla accessoarer är också från våra föräldrar/mor och farföräldrar. Kändes väldigt fint att alla kläder hade en historia bakom sig.

Den svartvita bilden är inspirerad av gamla bröllopsfotografier. Det var meningen att vi skulle se allvarliga ut, så där som man gjorde förr, men jag kunde inte hålla masken. Tycke det blev fint att lägga dem bredvid varandra.

Om någon behöver fotograf kan jag varmt rekomendera Jonas Burman från Tavelsö. Skickligare fotograf och mer sympatisk person får man leta efter.

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D