• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • JIEB
    kj79 skrev 2013-07-19 00:26:55 följande:

Är SÅ nöjd! Nu passar min klänning perfekt. Köpte den begagnat och den var för liten men blev helt fast direkt så jag var tvungen att köpa den! Dessutom är den kanske lite "för kort" men inget som stör då det är släp och den blir som längre och längre. Nu ska den bara sys på riktigt. Är så glad att den passar nu! :D Sorry, dålig bild men vi har inte någon helfigursspegel så det blir att stå långt ifrån. Men en bild på ryggen också.

Åh, dåliga bilder, jag vet, men en supersöt rosett är det baktill i alla fall. :) Längtar till den 31/8! :D
    Ser jättesött ut! Även jag köpte min begagnad (en Lilly-klänning som jag hittade på blocket och föll totalt för) och nojade länge över att den var liiite kort. Men jag är väldigt nöjd över det nu då jag förmodligen hade stört mig något otroligt om den hade varit längre och framförallt eftersom vi hade vår fest utomhus - tillräckligt många snedsteg ändå. ^^ Sedan hade jag även en jättebra underkjol som jag fick låna av en vän. Kjolen som följde med klänningen var totalt fel i mitt tycke, en sådan med en stålring längst ner och alldeles för rak - den gjorde rentav klänningen en björntjänst... Kjolen jag hade på bröllopet var istället ganska puffig med mycket tyll och om den hade råkat sticka fram så hade den sett ut som en del av klänningen.
  • kj79
    JIEB: Ja, visst är den! :) Åh, kul med någon annan som också har haft det där lilla "problemet". Du har inte någon bild  du skulle vilja visa där man ser klänningen? Till denna klänning finns underkjol och en tyllkjol liksom inne i klänningen, så de sitter som fast redan. Fick även med stålringar men tror inte jag kommer använda dom då jag tycker den är ganska fluffig som den är redan. :) Har inte ens testat dom, tror inte det behövs.
  • JIEB
    kj79: Om du tittar några inlägg upp här så har jag postat bilder på hur jag såg ut i klänningen på bröllopsdagen Glad Min klänning var nog t o m snäppet kortare än din, men det var ingen som tänkte på det eller kommenterade det utan jag fick bara en massa komplimanger.
  • Mrs Triumf

sådär då var man Fru då=) här är min klänning! 

• Mrs Triumf
    Mrs Triumf skrev 2013-07-28 20:56:34 följande:
    sådär då var man Fru då=) här är min klänning! 

Foto: Sandra Burström, Ljuvafoto.se
  • Mrs Triumf
    spontan bruden skrev 2013-07-21 11:08:05 följande:
    Här kommer lite mobil bilder från Venice beach, Califonien. Korta klänningar är inte helt lätta att hitta i Sverige så det blev till att beställa på nätet :)

Venice Beach Urban wedding
    så tufft!!=) supersnyggt!
  • Mrs Triumf
    Ouppie skrev 2013-06-28 18:59:11 följande:
    Inte världens bästa bild, men såhär ser min klänning till vårt 50-tals bröllop ut :)

Både tufft och sött på samma gång=) 
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D