• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • CoG

Vilket stiligt brudpar :D

lurigmumin skrev 2013-07-08 11:24:13 följande:
    Har redan lagt upp en bild på min klänning när jag köpte den för ett år sedan men här kommer en bild på slutresultatet. Vi hade en fantastisk dag!

• lurigmumin
    tropicallime skrev 2013-07-08 12:03:14 följande:
    Otroligt vacker klänning och din man är också supersnyggt klädd som stormheten säger, frack förhöjer verkligen feststämningen.

Är det förresten Vaksala kyrka i Uppsala ni gift er i? Annars är de väldigt lika! 
    Det är Grebo kyrka utanför Linköping! Men jag är från Uppsala :)

Tack alla! Tror aldrig jag har känt mig så fin! 
  • midsommarpar

Det lutar åt att det blir den här. Är snörning i ryggen också, tyvärr glömde vi ta kort på ryggen :(

• afturelding

Här är min klänning! Den är sydd av sidenjaquard och sju meter chiffong. Sidentyget hittade jag i min bortgågna mormors gömmor. Mönstret i sidentyget syns dåligt, så jag bifogar en närbild :)

Och ja just det, jag har sytt den själv och materialkostanden landade på mellan 1000-2000 :) Men jag började i november och var klar vecka 28, två veckor innan bröllopet, så detn har kostat betydligt mer tid.
  • confuzed86

börjar få kalla fötter ang klänningen! är den ful eller dummar jag mig bara?!?! tycker den ser konstig ut uppe vid brösten... (ursäkta hur man ser ut i ansiktet haha)

• Gummenuttan

Camilla01 skrev 2013-06-29 14:47:01 följande: Gummenuttan skrev 2013-06-29 11:47:16 följande: Nu äntligen fick jag in bilden på min Super fin!!! Passar dig perfekt.Alla är så vackra här inne på denna sidan. Så härligt att alla har hittat sin kläning. Tack Camilla01

• afturelding
    afturelding skrev 2013-07-10 19:35:43 följande:
    Här är min klänning! Den är sydd av sidenjaquard och sju meter chiffong. Sidentyget hittade jag i min bortgågna mormors gömmor. Mönstret i sidentyget syns dåligt, så jag bifogar en närbild :)

Och ja just det, jag har sytt den själv och materialkostanden landade på mellan 1000-2000 :) Men jag började i november och var klar vecka 28, två veckor innan bröllopet, så detn har kostat betydligt mer tid.
    Men vad knäpp jag är, den blev ju klar i vecka 24, inte 28, det är ju den här veckan, haha.
  • CoG

Vilket jobb, men ett väldigt fint resultat!

afturelding skrev 2013-07-10 19:35:43 följande:

• Popruta
    confuzed86 skrev 2013-07-10 20:01:20 följande:
    börjar få kalla fötter ang klänningen! är den ful eller dummar jag mig bara?!?! tycker den ser konstig ut uppe vid brösten... (ursäkta hur man ser ut i ansiktet haha)

Jag tycker den är jättefin!! 
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D