• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Sanct
    HubbaBubba skrev 2013-07-04 16:10:58 följande:
    Det är en Blue by Enzoani, Edson Glad
    Verkligen helt fantastisk! 
  • sansun

Här kommer min klänning! Jag bjuder på mitt fluriga hår och minspel. 

Lite småfix på den för sömmerskan men sen så.  
  • Cakes

Så kom dagen, och fast jag hade tvekat på klänningen innan så kändes den alldeles perfekt när jag satte på mig den innan vigseln :)

• dellelgarin
    isadora81 skrev 2013-07-05 09:51:12 följande:

Här är min klänning.

Underbar!
  • Lindlund

Lägger upp en bild på min bilvande klänning (troligen) iaf! :) Har ännu inte hittat något bättre alternativ! Så jag tror det blir denna med några få ändringar och en underkjol under. Ni får gärna opponera er ifall ni har några tankar eller så! :)

Var inte rädd för mörkret, ty ljuset vilar där
  • Fru Polack

Försöker ladda upp bild här.... går det inte- kan ni snälla rara kika i mitt galleri om jag ser ut som en tunna i min klänning? Min syrra tycker det.... Har stl 46-48.....

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D