• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • dream85

Bride2be: Älskar din korta klänning! Supersnygg! Vad är det för märke och får man fråga vad du gav för den?

Drömmer om bröllop!
  • brud7801

Tack fröken Mäkelä, jag var supernöjd men klänningen och tänker nu sälja den till någon annan blivande lycklig brud. Maggie Sottero klänningarna är verkligen så fina och välsydda. Denna modell heter Carmen.
    Lycka till på er stora dag 

• Bride2b

Dream85: Hej! Det är utav märket Sweetheart, inköpt på Bröllopskällan (tidigare hette dom Söders Högtidskläder). Klänningen kostar egentligen 5700:- men eftersom det är en modell från år 2012 som inte går att beställa så fick jag 20% rabatt och fick då betala 4500 :- Den är verkligen jätte fin! Den har liksom en inbyggd korsett så att den sitter som ett smäck och håller in dom små valkarna :)

• dream85
    Bride2b skrev 2013-06-26 14:54:00 följande:
    Dream85: Hej! Det är utav märket Sweetheart, inköpt på Bröllopskällan (tidigare hette dom Söders Högtidskläder). Klänningen kostar egentligen 5700:- men eftersom det är en modell från år 2012 som inte går att beställa så fick jag 20% rabatt och fick då betala 4500 :- Den är verkligen jätte fin! Den har liksom en inbyggd korsett så att den sitter som ett smäck och håller in dom små valkarna :)
    Verkligen jättefin! Tack för svar!
    Drömmer om bröllop!
  • Emmalinnea
    Madicken skrev 2013-06-25 21:24:39 följande:
    Va fin du va!
    Tack Nu ligger min älskling ute på tradera... Känns känslosamt att sälja sin klänning.
  • Koyal
    Juli2013 skrev 2013-06-20 21:22:23 följande:
    Koyal: åh vilken fantastisk klänning!! Vilken dröm du kommer vara :) vad är det för klänning och var är den köpt?
    stormhelen skrev 2013-06-20 23:42:19 följande:

WOW!

Vilken otroligt vacker klänning!

Helt makalöst vacker och den sitter så bra på dig.

Vad är det för tyg på kjolen? Den är lixsom så där fluffigt härlig.

Tack tjejer! Det är en fit-and-flare spetsklänning med organza-volanger eller vad man nu ska säga på kjolen. Specialbeställd hos Milagro.
  • Madicken
    Emmalinnea skrev 2013-06-26 18:02:24 följande:
    Tack Nu ligger min älskling ute på tradera... Känns känslosamt att sälja sin klänning.
    Jag förstår det! Skicka mig länken i ett medelande?
  • CathrineE

Koyal vad är det för märke på fin klänning? Eller är den helt uppsydd efter dina önskemål? Har skrivit i din inbox :)

• Mustikka

Min drömklänning :D Mycket finare live måste jag medge

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D