• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • FrökenMäkelä
    CoG skrev 2013-07-28 22:29:29 följande:
    Min fina Maggie Sottero klänning :)

Jättefin! Har du underkjol till din MS?
    Har inte funderat på att ha det till min men nu när jag ser bild på din så ser din fluffigare ut.

Vad är det för modell?

Grattis förresten! Ser ut som ni hade ett underbart väder.
  • stormhelen
    CoG skrev 2013-07-28 22:30:49 följande:
    Svårt att se några detaljer på de här bilderna...

Jag vill börja med att säga GRATTIS till er båda!

Sedan vill jag bara säga WOW vad fina ni båda är! Jag gillar den här bilden jätte mycket då ni tittar in i varandras ögon så där kärleksfullt. Man blir alldeles varm. =D

Du är verkligen jätte vacker i din klänning och din brudbukett är verkligen jätte söt.

• Luci
    CoG skrev 2013-07-28 22:30:49 följande:
    Svårt att se några detaljer på de här bilderna...

Åhh vad fina ni är :))

och vilken klänning!! 
  • HubbaBubba

Har visat min klänning förut, men vill visa den igen från vår underbara dag Glad

• CoG
    FrökenMäkelä skrev 2013-07-28 22:35:59 följande:
    Jättefin! Har du underkjol till din MS?
    Har inte funderat på att ha det till min men nu när jag ser bild på din så ser din fluffigare ut.

Vad är det för modell?

Grattis förresten! Ser ut som ni hade ett underbart väder.
    Tack så mycket, det var soligt och ca 23 grader.
    Hlet perfekt!

Jag har en underkjol till min klänning och modellen heter Michelle
  • CoG
    stormhelen skrev 2013-07-28 22:37:41 följande:

Jag vill börja med att säga GRATTIS till er båda!

Sedan vill jag bara säga WOW vad fina ni båda är! Jag gillar den här bilden jätte mycket då ni tittar in i varandras ögon så där kärleksfullt. Man blir alldeles varm. =D

Du är verkligen jätte vacker i din klänning och din brudbukett är verkligen jätte söt.

Tack så fantastiskt mycket!
    Vi har många underbara bilder :)
    Och jag är supernöjd med buketten, lagom storlek och lagom fin :)
  • stormhelen
    HubbaBubba skrev 2013-07-29 11:06:16 följande:

Jätte vacker klänning! Den sitter helt perfekt på dig. Och din man var jätte tjusig han också, snyggt med den röda detaljen som också knyter ihp säcken med din fina röda blomma i håret. Det ser enhetligt och genomtänkt ut.

Vilken häftig miljö ni var på för fotograferingen. Hade ni bara fotograferingen där eller hade ni något mer där?

• HubbaBubba
    stormhelen skrev 2013-07-29 12:17:35 följande:

Jätte vacker klänning! Den sitter helt perfekt på dig. Och din man var jätte tjusig han också, snyggt med den röda detaljen som också knyter ihp säcken med din fina röda blomma i håret. Det ser enhetligt och genomtänkt ut.

Vilken häftig miljö ni var på för fotograferingen. Hade ni bara fotograferingen där eller hade ni något mer där?

Tack så mycket Skrattande 
    Ja vi hade bara fotograferingen där. Det är Stenhamra stenbrott där dom bl.a spelat in scener i pippi på rymmen, vi bor ca 2min med bil därifrån Glad 
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D