Anonym (Frustrerad) skrev 2012-03-16 17:40:22 följande:
En annan sak som gör det svårare är att vi båda ibland har problem med svamp, herpes och sånt. Jag känner mig inte direkt sexig när jag har svamp, och han känner likadant när han har herpesutbrott. Dessutom sitter hans herpes på ett ställe som inte täcks av kondom. Så de gångerna blir det inget även om vi båda har lust egentligen.
Jag känner igen detta då jag har kondylom som "poppar upp" ibland. Det är ju så klart när man inte kan som man vill som mest också. :P men det är bara psykiskt.
Det är absolut inget fel med att onanera, det gör både jag och min karl och kan tala om det för varandra även om det inte är det första man skyltar med när man möts i dörren kanske :P Vi brukar kalla det för "att fuska" alltså som i "älskling jag fuskade lite igår" =)
jag tänker lite som du fast tvärtom då. Att jag vill se till att hålla honom tillfredställd i vårt förhållande så han inte har någon anledning att flippa ut och vara otrogen om tio år. För sex är viktigt. Å får man det inte hemma så finns ju risken att man söker det på annat håll.