• teddy

Färgad underkjol! (se bild!)

Inser precis att jag sååå gärna vill ha en rosa underkjol (krinolin, om de nu e samma sak, fattar inte riktigt?) under min klänning! Eller någon slags rosa tyllkant eller vad man ska kalla det...

Har någon haft det? Tänker ha det? Hur ska ni göra? Jag har ingen aning, inser bara HUR OTROLIGT SNYGGT DET ÄR!!! Glad  Och jag bara måste ha det! 

Kolla här:

Underbart eller hur! Flört
    Men hur gör man?
  • Svar på tråden Färgad underkjol! (se bild!)
  • teddy
    servetten skrev 2012-04-27 18:43:31 följande:
    Här syns min lila underkjol lite =) blir jättefräckt när jag går och sen när jag hänger upp släpet på handleden vid dansen :D

oj vilken mörk bild det var :S
    Ååh fantastiskt! :) Hur har du gjort?!?! 
  • teddy

Haha... själv hittade jag precis en rosa underkjol på etsy...
    FÖR 7000 SPÄNN!!! 
    Nja... blir nog inte den ;) 

• teddy

Men egentligen... nu sitter jag här o tänker... ;) 
    Egentligen borde man ju kanske bara köpa en bit tyll i valfri färg o sen sy på de längst ner på underkjolen! De e ju faktiskt den nedersta delen som kommer synas...
    Hum... 

• daniiel
    teddy skrev 2012-04-27 19:41:16 följande:
    Men egentligen... nu sitter jag här o tänker... ;) 
    Egentligen borde man ju kanske bara köpa en bit tyll i valfri färg o sen sy på de längst ner på underkjolen! De e ju faktiskt den nedersta delen som kommer synas...
    Hum... 
    Ja, eller sy ett lager färgad tyll utanpå hela underkjolen och ett par lager längst ner, om man nu vill att det ska vara färg hela vägen upp. Tyll är ju väldigt billigt :)
  • daniiel
    Linda L skrev 2012-04-27 19:15:01 följande:
    dom skickar ju inte till sweden står det :/
    Jag ska också ha färgad underkjol!!! sjukt snyggt ju 
    Haha där ser man.. jag kollade aldrig det :P
  • Linda L
    Ja alltså tusen spänn för en lila eller rosa fluffig underkjol man inte kommer använda igen... nja hahaha!Obestämd

Teddy,
    din idé va intressant,  och som daniiel sa så är det nog inte så svårt att sy dit lite tyll på en vanlig lite billigare underkjol!
  • xanshine
    servetten skrev 2012-04-27 18:43:31 följande:
    Här syns min lila underkjol lite =) blir jättefräckt när jag går och sen när jag hänger upp släpet på handleden vid dansen :D

oj vilken mörk bild det var :S
    Hur många lager valde du? 2 eller 3???

Det blev verkligen jättefint!
Svar på tråden Färgad underkjol! (se bild!)