• teddy

Färgad underkjol! (se bild!)

Inser precis att jag sååå gärna vill ha en rosa underkjol (krinolin, om de nu e samma sak, fattar inte riktigt?) under min klänning! Eller någon slags rosa tyllkant eller vad man ska kalla det...

Har någon haft det? Tänker ha det? Hur ska ni göra? Jag har ingen aning, inser bara HUR OTROLIGT SNYGGT DET ÄR!!! Glad  Och jag bara måste ha det! 

Kolla här:

Underbart eller hur! Flört
    Men hur gör man?
  • Svar på tråden Färgad underkjol! (se bild!)
  • FrökenCitron
    teddy skrev 2012-02-11 23:09:30 följande:
    Inser precis att jag sååå gärna vill ha en rosa underkjol (krinolin, om de nu e samma sak, fattar inte riktigt?) under min klänning! Eller någon slags rosa tyllkant eller vad man ska kalla det...

Har någon haft det? Tänker ha det? Hur ska ni göra? Jag har ingen aning, inser bara HUR OTROLIGT SNYGGT DET ÄR!!! Glad  Och jag bara måste ha det! 

Kolla här:

Underbart eller hur! Flört
    Men hur gör man?
    Har du kollat vad det skulle kosta dig att sy upp en underkjol? Grymans snyggt! 
    Brud anno 2013
  • teddy
    FrökenCitron skrev 2012-04-02 17:36:19 följande:
    Har du kollat vad det skulle kosta dig att sy upp en underkjol? Grymans snyggt! 
    Brud anno 2013
    njäää... får nog göra de...!
  • Minuz

Denna idé bara måste jag sno. Får prova att färga min underkjol LILA!

• Mikina

Minuz, jag ska också fräga till lila, så säg gärna till om du hittat någon bra färg att tipsa om.
    jag letar med! 

• Minuz
    Mikina skrev 2012-04-06 10:33:13 följande:
    Minuz, jag ska också fräga till lila, så säg gärna till om du hittat någon bra färg att tipsa om.
    jag letar med! 
    Ska du ha den lila eller mörklila? Jag vill ha min mörklila dä bandet på klänningen är det. Har faktiskt köpt färg idag så vilken dag som ska jag prova............ Säger till hur resultatet blir!
  • JuliBrud89

Om du vill ha en sån ær nog det priset du måste betala..

• Mikina

Minuz hur har det gått?
    Jag tänkte mig nog mer ljusare lila, eller egentligen spelar det ingen roll för vi kommer ha olika nyanser av lila i både dekoration och tärnornas klänningar.

Har du någon bild? och vilken färg köpte du?
    Jag har legat med influensa så alla planer har blivit pausade, därav inget resultat än. 

• Minuz
    Mikina skrev 2012-04-26 09:02:16 följande:
    Minuz hur har det gått?
    Jag tänkte mig nog mer ljusare lila, eller egentligen spelar det ingen roll för vi kommer ha olika nyanser av lila i både dekoration och tärnornas klänningar.

Har du någon bild? och vilken färg köpte du?
    Jag har legat med influensa så alla planer har blivit pausade, därav inget resultat än. 
    har inte färgat någon än, då jag inte vet om jag ska ha en eller två osv.......
  • servetten

Här syns min lila underkjol lite =) blir jättefräckt när jag går och sen när jag hänger upp släpet på handleden vid dansen :D

oj vilken mörk bild det var :S
Svar på tråden Färgad underkjol! (se bild!)