• Saandraa

Göteborg's brudar 2012!

Då gör jag ett nytt försök!
    Skulle väldigt gärna vilja ha lite trevliga brudar att prata med. Har försökt starta två trådar i hopp om att hitta någon som man kan bolla ideér med och följas åt i planeringen av varandras bröllop! Jag och min fästman gifter oss den 24e November i år. Festen kommer hållas på Stora Holms Säteri. Hoppas det finns några härliga Göteborg's brudar här på bt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-13 19:28
    Saandraa: 24 November
    Linst: 21 Juli
    Bruden2012: 16 Juni
    AndroSid: 9 Juni
    Sommar2012bröllop: 14 Juli
    Fjärilen: 8 September
    Gbg2012: 2 Juni
    Lillis82: 11 Augusti
    Tweety: 14 Juli
    CJIGBG: 26 Maj
    Havspromenad: 26 Maj
    Monstertjejen: 16 Juni
    Lycka 2012: 7 Juli
    Kaffeälskaren: 7 Juli
    Vivahate: 31 Mars
    Operfekt: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-14 18:47
    VictoriaN: 25 Augusti
    AnnaGBG: 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-15 16:32
    Lillemia: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:04
    Amor in aeternum: 1 September

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:11
    LÄNK TILL GÖTEBORG'S BRUDAR 2012 BILDTRÅD!www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4111483.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-05 18:05
    Styrka: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-06 19:08
    Kiwi: ? Oktober
    LiveForever: 4 Augusti

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-26 16:28
    FruSSE: 14 Juli
    Solstice: 14 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-27 10:54
    ceciliabjerling: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-11 11:13
    Snuttitess: 4 Augusti

• Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!
  • snuttitess
    CJIGBG skrev 2012-05-14 21:16:36 följande:
    Ujujuj nu börjar det ju faktiskt närma sig! 12 dagar kvar och nedräkningen har  börjat ;)
    Oj inte långt kvar vad roligt :)
  • Solstice

Fick till slut tummenn ur och beställde ringen förra veckan- hade redan från början bestämt att jag skulle ha en i vitt guld och efter att ha varit och provat  "min" ring flera gånger ändrade jag mig dagen innan och nu känns det så perfekt! Var väl kanske därför jag dragit mig från att beställa kanske

Fick även veta att de skickat min klänning så den är på väg- så spännande!

Ska bli så kul att få se bilder på alla bröllop sedan! Jag känner det lite som att det är så långt kvar men vet att tiden kommer springa iväg så himla fort så det är väl lika bra att ta fram planeringslistan och börja vika servetter eller nått!

• snuttitess

Nu känns de så mycket bättre, vi avbokade lokalen vi från början skulle ha middagen i.
    Nu fick jag svar från River cafe att vi kan ha de där så ska träffa de om  1 vecka och planera lite mer.

Känns skönt att de börjar ordna sig igen :) 

• Beccastina
    snuttitess skrev 2012-05-16 15:26:03 följande:
    Nu känns de så mycket bättre, vi avbokade lokalen vi från början skulle ha middagen i.
    Nu fick jag svar från River cafe att vi kan ha de där så ska träffa de om  1 vecka och planera lite mer.

river cafe är toppen fint, vi hade med tänkt att ha festen där men det är tyvärr för dyrt för oss :(
  • Solstice
    snuttitess skrev 2012-05-16 15:26:03 följande:

Det är fint där med vattnet inpå!

Blev så sur när jag kom hem efter att ha hämtat store killen från förskolan och hittar en lapp från DHL i brevlådan att jag missat dem med bara ett par minuter när de var här med min klänning Jaja, får vänta till på fredag istället.
  • snuttitess
    Beccastina skrev 2012-05-16 15:49:46 följande:
    river cafe är toppen fint, vi hade med tänkt att ha festen där men det är tyvärr för dyrt för oss :(
    Okej jo de är lite dyrt så kommer kosta mer än vi tänkt oss men på något sätt ska jag lösa de med :)
    Vart ska ni ha erat? :) 
  • snuttitess
    Solstice skrev 2012-05-16 15:51:21 följande:

Blev så sur när jag kom hem efter att ha hämtat store killen från förskolan och hittar en lapp från DHL i brevlådan att jag missat dem med bara ett par minuter när de var här med min klänning Jaja, får vänta till på fredag istället.
    Åh vad tråkigt att du missade de med så kort tid :(. När man väntar på sin klänning så känns 2 dagar som en evighet men snart är de bara 1 dag kvar :).
  • Beccastina
    snuttitess skrev 2012-05-16 20:04:29 följande:
    Okej jo de är lite dyrt så kommer kosta mer än vi tänkt oss men på något sätt ska jag lösa de med :)
    Vart ska ni ha erat? :) 
    vi kommer vigas i St:a Birgittas kapell och sen kommer middagen och festen vara på Hotell Novotell (2 min gånpromenad) :) vart ska ni vigas? hur många blir ni?
  • Beccastina
    Solstice skrev 2012-05-16 15:51:21 följande:

Neeeej guud va irriterande!! jaja nu e det ju snart bara en dag kvar och den som väntar på något gott ;)
  • Monstertjejen

Solstice: du måste ta kort på klänningen när du fått den:)

Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!