• Saandraa

Göteborg's brudar 2012!

Då gör jag ett nytt försök!
    Skulle väldigt gärna vilja ha lite trevliga brudar att prata med. Har försökt starta två trådar i hopp om att hitta någon som man kan bolla ideér med och följas åt i planeringen av varandras bröllop! Jag och min fästman gifter oss den 24e November i år. Festen kommer hållas på Stora Holms Säteri. Hoppas det finns några härliga Göteborg's brudar här på bt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-13 19:28
    Saandraa: 24 November
    Linst: 21 Juli
    Bruden2012: 16 Juni
    AndroSid: 9 Juni
    Sommar2012bröllop: 14 Juli
    Fjärilen: 8 September
    Gbg2012: 2 Juni
    Lillis82: 11 Augusti
    Tweety: 14 Juli
    CJIGBG: 26 Maj
    Havspromenad: 26 Maj
    Monstertjejen: 16 Juni
    Lycka 2012: 7 Juli
    Kaffeälskaren: 7 Juli
    Vivahate: 31 Mars
    Operfekt: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-14 18:47
    VictoriaN: 25 Augusti
    AnnaGBG: 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-15 16:32
    Lillemia: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:04
    Amor in aeternum: 1 September

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:11
    LÄNK TILL GÖTEBORG'S BRUDAR 2012 BILDTRÅD!www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4111483.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-05 18:05
    Styrka: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-06 19:08
    Kiwi: ? Oktober
    LiveForever: 4 Augusti

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-26 16:28
    FruSSE: 14 Juli
    Solstice: 14 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-27 10:54
    ceciliabjerling: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-11 11:13
    Snuttitess: 4 Augusti

• Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!
  • snuttitess
    Solstice skrev 2012-05-11 09:41:34 följande:
    Oj, vad tråkigt men jag skulle rekomendera att du ringer dem och frågar. Ibland är det ju så att de har standardavtal och regler men om man är trevlig och förklarar läget- det är ju trots allt ett bröllop och inte världens röjjarfest med ett gäng hulliganer (hoppas jag inte trampade på någons tår nu men hoppas ni fattar vad jag menar) så kanske det går att lösa ändå?

Lycka till!
    Nej då du trampar inte på någons tå :) Jag har ringt och pratat med de och förklarade att de var bröllopsmiddag/fest men de visste de när jag bokade den, samma man jag pratade med.
    Han sa att de inte går att de ska ha nycklarna då och musiken de är för folk kan bli störda runt omkring de som bor där.
    Så får förklarar för gästerna sen att vi flyttar middagen till någon annan stans. Måste hitta något ledigt ställe nu ich de börjar bli svårt men ska nog gå :). Får vänta till den 25 maj som de är sista osa dagen och just nu är de bara 8 som tackat ja av 70 dock har 1 tackat nej pga klädkoden. 
  • 987654321

Snuttitess: Vad jag ni för klädkod?

• snuttitess
    987654321 skrev 2012-05-11 17:53:04 följande:
    Snuttitess: Vad jag ni för klädkod?
    Vi har kavaj och klänning :). Men bara en som inte vill komma för hon värgar ha på sig klänning. Hon tycker de är löjligt med allt kring bröllopet.
  • 987654321

Informer henne om att man kan ha finare byxdress också i klädkoden kavaj ;)

• Monstertjejen

Snutt: Tråkigt att hon väljer bort er dag för en sådan sak :(

• gbg2012

Min möhipppa var fantastisk! Fick dansa pole dance, de ordnade picknick i slottskogen och en massa roliga utamningar där vi var i lag. Sedan hade de hyrt relaxavdelningen på Sportlife Exklusive, gick och åt på en mysig resturang och avslutade med att gå till tranquilo. =)

Nu gifter jag mig om tre veckor och idag ska jag prova underkläder! Ska fixa brudklänningen på onsdag, lägga upp den och så att jag kan hänga upp släpet. =)

• Solstice

snuttitess: Trist med både lokal och kompis men hoppas at det löser sig för er.

gbg2012: oj, vad kul det lät! Börjar inse att tiden springer på väldigt fort nu och det närmare sig med stormsteg men tre veckor är ju supersnart!

• lillemia

i lördags blev jag kidnappad och hippad av mina kära vänner!
    En helt fantastisk dag, precis som jag ville ha de.
    Picknick med sushibuffé i trädgårdsföreningen, Strip aerobic med musikvideo inspelning, fotouppdrag på stan, massage, 3 rätters middag med grillning ute hos en av mina vänner, sing star, drinkar och övernattning tillsammans med tjejerna.
    Jag är helt slut men såå lycklig. blir så rörd när man ser så mycket tid vänner lagt ner på planering och hur långt många åkt bara för min dag.
    Hoppas alla brudar blir lika nöjda men sin möhippa som jag. 

• CJIGBG

Ujujuj nu börjar det ju faktiskt närma sig! 12 dagar kvar och nedräkningen har  börjat ;)

• snuttitess
    lillemia skrev 2012-05-14 19:59:12 följande:
    i lördags blev jag kidnappad och hippad av mina kära vänner!
    En helt fantastisk dag, precis som jag ville ha de.
    Picknick med sushibuffé i trädgårdsföreningen, Strip aerobic med musikvideo inspelning, fotouppdrag på stan, massage, 3 rätters middag med grillning ute hos en av mina vänner, sing star, drinkar och övernattning tillsammans med tjejerna.
    Jag är helt slut men såå lycklig. blir så rörd när man ser så mycket tid vänner lagt ner på planering och hur långt många åkt bara för min dag.
    Hoppas alla brudar blir lika nöjda men sin möhippa som jag. 
    Låter som du fick en underbar möhippa :) Skoj att du fick som du ville ha och ahde roligt :).
Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!