• scochjt

Brudar från Borås

Hej! Är det fler som är ifrån Boråstrakten? Tänkte vi kunde hjälpas åt med olika tips, även kul att följas åt :) Är det någon som har bra tips på solister och någon fotograf?

• Svar på tråden Brudar från Borås
  • Brunett08

Hej vad kul! Jag har länge tänkt att skapa en sånhär tråd.
    Ang fotografer så finns ju hon Wiwi Aronsson i Knalleland, hon har en hemsida men lite för dyrt för oss iaf :)

Vart när hur ska du gifta dig? :)

♥ Augustibrud 2012 ♥
  • scochjt

Jag gifter mig 2 juni :) när gifter du dig? Har kollat hennes hemsida, jättefina bilder. Men tycker det är för dyrt. Har dålig koll på andra, vill gärna ha lite spontana o h samtidigt få några vanliga porträttbilder. Har ni hittat fotograf än?

• missmm

Hej Tjejer!
    Även jag är från Borås.
    Jag och min blivande man kommer att gifta oss den 4 aug 2012.
    Bra ide att starta denna tråden... för att få tipps och ider.

• Brunett08

Vi ska också gifta oss den 4 aug 2012! :) Vilket sammanträffande! Bokat kyrka och lokal? :D Vi har bokat iaf :)

♥ Augustibrud 2012 ♥
  • MillanM

Hej Boråsbrudar, här har ni en till. Vi ska dessutom gifta oss den 4/8-12 med! Blir många bröllop den dagen, vad kul!

• missmm

Yes, bokat båda kyrka och Lokal! =)

• MillanM

Hur ligger ni till i planeringen,har ni bokat lokal, frisör, börjat kika på klänningar, bestämt färger mm...? Kul att höra om andras planering! Vi har bokat lokal (där även vigseln kommer äga rum) o band och börjat kika lite på gästlista och inbjudningskort.

• missmm

Vi har bestämst för mörk lila och vit.
     Har kollat lite på klänningar på nätet, har en het kandidat men vi får se vad det blir. Jag hoppas att jag kan under julledigheten gå och se på den...
    Vi har skrivit en preliminär gästlista men det händer fortfarande mycket med den.
    Vi vet vilka inbjudanskort som vi skall ha. 

• scochjt

Lite komiskt att ni alla har samma datum :) Vi har bokat kyrka, lokal, dj till festen, frisör som även fixar make. Börjat köpa in smågrejer och börjat bestämma lite vad som ska finnas på borden. Det blir lila och vitt som färg. Har provat klänningar, men inte hittat DEN än. Vi vet även hur inbjudningarna ska se ut, men har inte börjat göra dom än, ska göra dom själva. Vi håller på att kolla upp fotograf, men det är svårt att hitta!!

• boråstjej

Hej! Vi gifter oss den 16 juni 2012 :) Har bokat kyrka och lokal och har hittat min klänning! Nu är jag på jakt efter frisör och någon som kan sminka, har ni några bra tips? Skulle gärna vilja bli sminkad med ID.

Svar på tråden Brudar från Borås