• scochjt

Brudar från Borås

Hej! Är det fler som är ifrån Boråstrakten? Tänkte vi kunde hjälpas åt med olika tips, även kul att följas åt :) Är det någon som har bra tips på solister och någon fotograf?

• Svar på tråden Brudar från Borås
  • Brunett08

Tack för prislistan!! :)

Ang ålgården - där finns inga toaletter eller kök i samma byggnad va?

♥ Augustibrud 2012 ♥
  • scochjt
    Brunett08 skrev 2012-01-08 19:54:15 följande:
    Tack för prislistan!! :)

Ang ålgården - där finns inga toaletter eller kök i samma byggnad va?
    ♥ Augustibrud 2012 ♥

Inga problem :)

Alldeles rätt ang Ålgården. Jättefin lokal, men stort minus att toa inte finns i samma lokal.

Tinzi skrev 2012-01-09 23:44:29 följande:
    Tjejer, vart bokar ni transport?

Vet inte. Ska man boka det redan?? 

• scochjt

När skickar ni ut era inbjudningar? Vi tänktegöra dom ganska klara nu, för att skicka ut dom i månadsskiftet.
    Någon som hittat klänning ännu?

• Tinzi
    scochjt skrev 2012-01-10 20:49:02 följande:

Inga problem :)

Alldeles rätt ang Ålgården. Jättefin lokal, men stort minus att toa inte finns i samma lokal.

Tinzi skrev 2012-01-09 23:44:29 följande:
    Tjejer, vart bokar ni transport?

Vet inte. Ska man boka det redan?? 

är nog bra...vi har bokat en sen 3 månader, det var tur sa han då! Maj är en poppis månad :)
  • scochjt
    Tinzi skrev 2012-01-10 22:09:36 följande:
    är nog bra...vi har bokat en sen 3 månader, det var tur sa han då! Maj är en poppis månad :)

OJ!! Kan du tipsa om nån? HAr verkligen noll koll på sånt, vet knappt vad jag ska börja söka...

• Tinzi
    scochjt skrev 2012-01-11 19:33:22 följande:

OJ!! Kan du tipsa om nån? HAr verkligen noll koll på sånt, vet knappt vad jag ska börja söka...

Vi ska ha en gammal fin svart Allard bil för 2500:- i 3 timmar, kör eg från Gbg så blir nog 500 extra....letar dock billigare...
  • Hallonkräm
    scochjt skrev 2012-01-05 13:06:42 följande:

Då vi vill ha med caterad mat, så har jag inga priser på dom lokaler där man inte får ta med mat, typ yxhammarsgården, grand, torpa.

Vi ville ha lokal fre-sön, så priserna är för dom dagarna. Städ får man ordna själv om inget står i parantes :)

Ålgården 3500:-

Roddklubben 2000:- Max 40 pers

Gif stugan Tosseryd 1500:- (700
    Gif Stugan Sjöbo 2000:- (700

Hultafors stationshus 1500 500

Sundholmen 5500:- (550

Ymergården 5500:-

Gingri bygdegård 1600:-

Vi ska vara på allégården, de tar 7500 och då får vi hyra hela stället en hel helg!
  • Hallonkräm

Är det någon mer än mig som har så svårt för att veta när man ska planera vad!?
    Käns som vi inte kommit alls långt i planeringen Obestämd

det som är klart är;

datumet - 1/9-12 kyrkan festlokal vi har önskat präst vår kompis är kantor och ska spela fotograf brudens smycken har beställt klänning med men inte fått den ännu brudens skor min mamma gör mitt och tärnornas hår
    Någon med tips på bra och billig cateringfirma?

Vad mer är viktigt att boka lång tid i förväg?
  • Tinzi
    Hallonkräm skrev 2012-01-15 21:36:46 följande:
    Är det någon mer än mig som har så svårt för att veta när man ska planera vad!?
    Käns som vi inte kommit alls långt i planeringen Obestämd

det som är klart är;
    datumet - 1/9-12 kyrkan festlokal vi har önskat präst vår kompis är kantor och ska spela fotograf brudens smycken har beställt klänning med men inte fått den ännu brudens skor min mamma gör mitt och tärnornas hår
    Någon med tips på bra och billig cateringfirma?

Vad mer är viktigt att boka lång tid i förväg?
    hotell? vi tog grand :)
Svar på tråden Brudar från Borås