Brudar från Borås
Hej! Är det fler som är ifrån Boråstrakten? Tänkte vi kunde hjälpas åt med olika tips, även kul att följas åt :) Är det någon som har bra tips på solister och någon fotograf?
Hej! Är det fler som är ifrån Boråstrakten? Tänkte vi kunde hjälpas åt med olika tips, även kul att följas åt :) Är det någon som har bra tips på solister och någon fotograf?
Tack för prislistan!! :)
Ang ålgården - där finns inga toaletter eller kök i samma byggnad va?
Tjejer, vart bokar ni transport?
Inga problem :)
Alldeles rätt ang Ålgården. Jättefin lokal, men stort minus att toa inte finns i samma lokal.
Vet inte. Ska man boka det redan??
När skickar ni ut era inbjudningar? Vi tänktegöra dom ganska klara nu, för att skicka ut dom i månadsskiftet.
Någon som hittat klänning ännu?
Inga problem :)
Alldeles rätt ang Ålgården. Jättefin lokal, men stort minus att toa inte finns i samma lokal.
Vet inte. Ska man boka det redan??
OJ!! Kan du tipsa om nån? HAr verkligen noll koll på sånt, vet knappt vad jag ska börja söka...
OJ!! Kan du tipsa om nån? HAr verkligen noll koll på sånt, vet knappt vad jag ska börja söka...
Då vi vill ha med caterad mat, så har jag inga priser på dom lokaler där man inte får ta med mat, typ yxhammarsgården, grand, torpa.
Vi ville ha lokal fre-sön, så priserna är för dom dagarna. Städ får man ordna själv om inget står i parantes :)
Ålgården 3500:-
Roddklubben 2000:- Max 40 pers
Gif stugan Tosseryd 1500:- (700
Gif Stugan Sjöbo 2000:- (700
Hultafors stationshus 1500 500
Sundholmen 5500:- (550
Ymergården 5500:-
Gingri bygdegård 1600:-
Är det någon mer än mig som har så svårt för att veta när man ska planera vad!?
Käns som vi inte kommit alls långt i planeringen
det som är klart är;