• scochjt

Brudar från Borås

Hej! Är det fler som är ifrån Boråstrakten? Tänkte vi kunde hjälpas åt med olika tips, även kul att följas åt :) Är det någon som har bra tips på solister och någon fotograf?

• Svar på tråden Brudar från Borås
  • Tinzi
    Brunett08 skrev 2011-12-02 21:20:45 följande:
    Scochjt - vill du tipsa om fotograf? Fast inte om vi har samma datum kanske haha..

JAg har inte hittat klänning än, dock inte börjat leta ens :)
    ♥ Augustibrud 2012 ♥
    Jag ska ha en kille som heter: per "Pecka" tar 3800:- för 3 timmar, mkt duktig har jag hört :) Har bokat honom den 12 Maj!
  • MillanM

Hej tjejer! jag har oxå bokat Percka, tycker han verkar toppen! I övrigt har jag bokat frisör och makeup nu med, börjar kännas mer på riktigt nu! :) Fast nu blir det nog stiltje här ett tag när julen närmar sig med stormsteg. :)

• Tinzi
    MillanM skrev 2011-12-03 15:30:12 följande:
    Hej tjejer! jag har oxå bokat Percka, tycker han verkar toppen! I övrigt har jag bokat frisör och makeup nu med, börjar kännas mer på riktigt nu! :) Fast nu blir det nog stiltje här ett tag när julen närmar sig med stormsteg. :)
    kul! När gifter du dig? och vad ska du få betala?
  • missmm

Hej Brudar!
    Nu ser det ut som vi måste flytta på bröllopet istället för 4/8 blir det 30/6 

• scochjt
    Tinzi skrev 2011-12-02 23:53:47 följande:
    Jag ska ha en kille som heter: per "Pecka" tar 3800:- för 3 timmar, mkt duktig har jag hört :) Har bokat honom den 12 Maj!

Vad ingår då? Menar antalet foton osv.

Va kul att vi börjar bli en del här :)

• Tinzi
    scochjt skrev 2011-12-04 12:27:57 följande:

Vad ingår då? Menar antalet foton osv.

Va kul att vi börjar bli en del här :)

Då ingår 3 timmar och 25 redigerade bilder. Sedan får jag betala ca 30-50 kr per bild sen om jag vill ha fler, (vilket jag redan nu vet att jag kommer vilja)
    missmm skrev 2011-12-04 11:19:05 följande:
    Hej Brudar!
    oki, varför? Blir det stressigt nu då eller?
  • MillanM

Vi gifter oss den 4 aug. :) Jag kommer inte ihåg priserna exakt men jag tror att vi kommer att satsa på hans bröllopspaket som kostade mellan 3-4 tusen kr. Sen kommer vi oxå köpa till bilder. :)

• missmm
    Tinzi skrev 2011-12-04 16:37:15 följande:
    missmm skrev 2011-12-04 11:19:05 följande:
    Hej Brudar!
    oki, varför? Blir det stressigt nu då eller?
    en släkting kan inte komma då, som vi absolut vill att skall komma...
    så vi bestämda att vi skulle flytta det... ingen av de andra gästeran vet inte datumet än så det är ingen fara...
    stressigt nä det tycker jag inte.. va lite jobbigt att boka om saker och ting, lokalen har löst sig allafall det andar har jag inte fått tag i. 
  • Tinzi
    MillanM skrev 2011-12-04 16:48:34 följande:
    Vi gifter oss den 4 aug. :) Jag kommer inte ihåg priserna exakt men jag tror att vi kommer att satsa på hans bröllopspaket som kostade mellan 3-4 tusen kr. Sen kommer vi oxå köpa till bilder. :)
    oki, du minns inte alls vad som ingick i det?
    missmm skrev 2011-12-04 20:56:46 följande:
    en släkting kan inte komma då, som vi absolut vill att skall komma...
    så vi bestämda att vi skulle flytta det... ingen av de andra gästeran vet inte datumet än så det är ingen fara...
    stressigt nä det tycker jag inte.. va lite jobbigt att boka om saker och ting, lokalen har löst sig allafall det andar har jag inte fått tag i. 
    oki, tur ni inte skickat inbjudan än då! Vi har råkat ta en dag då 3 par ska ha barn dagen innan/efter ...svårt att göra alla nöjda bara för oss ;)
  • Brunett08
    MillanM skrev 2011-12-03 15:30:12 följande:
    Jaha då var det ni som hann före oss då! :D

Börjar inse att jag ligger lite efter... Eller kanske inte? Har bokat kyrka, har bestämt gästlistan, ska leja bort att göra inbjudningskorten, bokat frisör, bestämt maten...
    ♥ Augustibrud 2012 ♥
Svar på tråden Brudar från Borås