Brudar från Borås
Hej! Är det fler som är ifrån Boråstrakten? Tänkte vi kunde hjälpas åt med olika tips, även kul att följas åt :) Är det någon som har bra tips på solister och någon fotograf?
Hej! Är det fler som är ifrån Boråstrakten? Tänkte vi kunde hjälpas åt med olika tips, även kul att följas åt :) Är det någon som har bra tips på solister och någon fotograf?
Vilken frisör ska ni gå till? Vad kostar den? Jag har bokat Karma, men tycker det va väldigt dyrt. Tänkte därför kolla efter lite olika alternativ :)
Har ni bokat någon solist till kyrkan än? Har ingen aning om vart man kan leta nånstans. Nån som har ett tips?
Jag har bokat solist, men det är en barndomsvän, tror inte hon sjunger på bröllop i vanliga fall..
Nån som har tips om lokaler? Gärna priser! Vart ska ni vara?
Tinzi, vill du fortfarande ha flaskor? Vet att du frågat vid ett tidigare tillfälle :)
Ang. lokal så har jag nog ringt runt till dom flesta :) priser varierar. Åt vilket håll ska ni vara? Menar Sjömarken, Fristad eller Brämhult?
Tinzi, vill du fortfarande ha flaskor? Vet att du frågat vid ett tidigare tillfälle :)
Ang. lokal så har jag nog ringt runt till dom flesta :) priser varierar. Åt vilket håll ska ni vara? Menar Sjömarken, Fristad eller Brämhult?
Då vi vill ha med caterad mat, så har jag inga priser på dom lokaler där man inte får ta med mat, typ yxhammarsgården, grand, torpa.
Vi ville ha lokal fre-sön, så priserna är för dom dagarna. Städ får man ordna själv om inget står i parantes :)
Ålgården 3500:-
Roddklubben 2000:- Max 40 pers
Gif stugan Tosseryd 1500:- (700
Gif Stugan Sjöbo 2000:- (700
Hultafors stationshus 1500 500
Sundholmen 5500:- (550
Ymergården 5500:-
Gingri bygdegård 1600:-
Va kul att det blev massa smilisar när jag gjorde kr tecknet och parantes hehe..
Hur går det för er annars brudar? Har ni kommit nån vart?
Vi har påbörjat inbjudningarna, bokat hotell och fotograf. Ska på min andra klänningsprovning på lördag, hoppas jag hittar den rätta :)
Annars har vi legat ganska lågt ett tag, för att nu börja ta tag i det mesta :)
Ingen som känner någon med en fin gammal svart eller vit eller grön bil som kan köra 1,5 timme den 12 maj?