Brudar från Borås
Hej! Är det fler som är ifrån Boråstrakten? Tänkte vi kunde hjälpas åt med olika tips, även kul att följas åt :) Är det någon som har bra tips på solister och någon fotograf?
Hej! Är det fler som är ifrån Boråstrakten? Tänkte vi kunde hjälpas åt med olika tips, även kul att följas åt :) Är det någon som har bra tips på solister och någon fotograf?
Sminkad med ID? Hängde nog inte m där? Jag går på karma, jättebra frisör. Dock i dyraste laget...
Jag har hört att vivåga är duktiga på uppsättningar men har aldrig gått där själv. Roligt med så många brudar samma dag, ser fram emot att se foton på alla vackra sen! :)
Haha vad komiskt att flera har samma dag! Är det någon av er som "snott" min fotograf då? ;) Mailade med Percka som han kallas och han var upptagen med ett annat bröllop på våran dag.
Shit vad långt alla har kommit! Vi har endast bokat kyrka :) Surfar runt massor men kommer inte fram till nått, är inte så erfaren när det kommer till bröllop :)
Jag ska gå ner 15 kg först, så jag vill inte köpa klänning än...
Med i.d. menar jag mineralsminket bare minerals. Någon som vet hur det är på Mist (om jag nu struntar i bare minerals)? De på Karma är ju duktiga! Frågan är hur de är på uppsättningar, inte alla som är bra på det även fast de är duktiga på klipp och färg.
Även vi ska ha vårt bröllop i Borås även om vi inte bor där, men jag är från Bollebygd där vi ska ha vigseln och sedan blir festen på Yhammargården. Men eftersom vi inte är i Borås så ofta så är jag också lite nyfiken över vilken frisör man ska välja.. Jag har hört att Bond är bra men jag har ju aldrig varit där själv... Vi gifter oss förresten 9 juni
Vet inte hur karma är på uppsättningar, men hoppas på att dom är riktigt bra :)
Jag ska göra mitt hår på Bond :)
Ska du göra slinker där oxå? Vet du vad det kostar? Kostar 2500:- på karma, tog då för givet att maken ingick. Men det gjorde den inte... Så totalt blir det 3100:- har jag för mig.
Här är det också Borås som gäller, den 26:e maj. Jag har i andra trådar skrivit att vi kommer gifta oss den 12:e men då vi bestämde oss för att byta lokal så fick vi skjuta lite på bröllopet.
Vore trevligt om vi allteftersom kan göra en lista med datum, festlokal. kyrka (om man vill uppge) så att personer som skall vara på samma ställen kan ge varnadra tips och idéer.
Själv är jag väldigt nyfiken på om någon tänker gifta sig i Caroli kyrka eller har varit på bröllop där