• Hanna05

Vilken tärnklänning är finast !? Åsikter tack :D

Vilken ska jag köpa åt mina tärnor??

Dom som ska vara tärnor 2 st, eventuellt tre har alla väldigt olika kroppsformer. En är lång och JÄTTE SMAL, en är jätte kort och smal och en är normal lång och lite större än dom andra tjejerna :))
  • Svar på tråden Vilken tärnklänning är finast !? Åsikter tack :D
  • Hanna05
    Charmina skrev 2011-10-13 21:49:08 följande:
    Nr 2!!!!
    Om du läser lite högre upp så finns den nog inte i hennes storlek tyvärr..
  • daniiel
    Hanna05 skrev 2011-10-13 21:42:39 följande:
    Jo jag har frågat och hon är okej med det :) Men man vet ju aldrig vad hon känner då hon provar den! Vill inte hon ska känna sig ful, hon är så vacker. I allt! Men...

Ska träffa hon någon kväll så får vi väl gå igenom och titta mer ordentligt :)
    Ja, och du måste ju lita på hennes ord också. Om hon säger att det är okej och att hon kan tänka sig ha en viss klänning, så måste du ju kunna tro på att det är så :)
  • mwb

Prova att skicka nelly klänning till en sida som syr upp klänningar efter bilder;)

• LouiseB
    Hanna05 skrev 2011-10-13 16:25:28 följande:
    Vilken ska jag köpa åt mina tärnor??

Dom som ska vara tärnor 2 st, eventuellt tre har alla väldigt olika kroppsformer. En är lång och JÄTTE SMAL, en är jätte kort och smal och en är normal lång och lite större än dom andra tjejerna :))

var har du hittat dessa klänningarna?

• Hanna05
    mwb skrev 2011-10-13 21:53:31 följande:
    Prova att skicka nelly klänning till en sida som syr upp klänningar efter bilder;)
    Nja ... jag vet inga sådana sidor sen vet man ju inte vad det blir för färger..
  • Fiaa
    Hanna05 skrev 2011-10-13 19:26:02 följande:
    COOOLT! :D

Oj, bra tips. jag har en av tärnorna är både jätte kort och jätte smal så på henne skulle den nog funka..
    Men min andra tärna är ganska stor så där kanske det inte skulle funka då??

Kanske får bli nr 1 då... fasiken :P Vad beställde ni för storlekar?
    Vi beställde en S och en L och jag säger då bara GALET små i storlekarna :( Undra om ens jag själv hade fått på mig klänningen i L (är själv S/M)

Nä, så jag skickar tillbaka dom och satsa själv också på klänning nr 1 :)
  • Fiaa

En av mina tärnor är också av mulligare modell och hon tyckte själv om klänning nr 1. Man kan ju "fixa" till lite granna också med en tyllkjol under eller något sånt :)

• pernillaochhenrik

Jag tycker att tvåan och trean var finast.. Lutar nog mest åt trean..

• Hanna05
    Fiaa skrev 2011-10-14 01:15:37 följande:

En av mina tärnor är också av mulligare modell och hon tyckte själv om klänning nr 1. Man kan ju "fixa" till lite granna också med en tyllkjol under eller något sånt :)

Okej. Ja men då vet jag att nr 2 ska jag inte beställa hem!
    Jo det gör det ju ...
    Nu ville min mulligare tärna gärna ha nr 3, men det verkade vara små i storleken även på den.
    Svårt sånt här!
Svar på tråden Vilken tärnklänning är finast !? Åsikter tack :D