• Hanna05

Vilken tärnklänning är finast !? Åsikter tack :D

Vilken ska jag köpa åt mina tärnor??

Dom som ska vara tärnor 2 st, eventuellt tre har alla väldigt olika kroppsformer. En är lång och JÄTTE SMAL, en är jätte kort och smal och en är normal lång och lite större än dom andra tjejerna :))
  • Svar på tråden Vilken tärnklänning är finast !? Åsikter tack :D
  • Jeaneettes

Jag tycker absolut nummer 2, vart har du köpt den?

• Hanna05
    Jeaneettes skrev 2011-10-13 16:34:15 följande:

Jag tycker absolut nummer 2, vart har du köpt den?

Nr två finns på Nelly.se

har inte köpt någon än så länge.
  • Miss M

Jag gillar helt klart tvåan bäst!

Men kan du inte fråga dina tärnor vilken de gillar bäst...?  

• Hanna05
    Miss M skrev 2011-10-13 16:58:52 följande:
    Jag gillar helt klart tvåan bäst!

Men kan du inte fråga dina tärnor vilken de gillar bäst...?  
    Har jag gjort, de gillar olika :P Men det gör ju iofs inget... men tänkte om det är bra att det är i ungefär samma prisklass... en kostar 1800 och den andra 500... sen är en av  tärnorna ganska stor och hon vet inte om hon kan ha L på nelly.se ... jag vet inte heller :/

Den översta gör dom efter ens mått.
  • Ekorren

Nr 2 tycker jag är finast. Fast jag gillar längden på nr 1 mer, blir lite mer påklätt.

• Fiaa

Haha! men dra åt skogen! ;D Klänning nr 1 och 2 är precis som jag också kollat på :) Nummer 2 beställde vi hem men jag säger då bara.. dom är på TOK för små i storleken.. Så jag ska skicka tillbaka dom. Nu har vi kollat på klänning nr 1 som vi ev. ska beställa ist :)

• Hanna05
    Fiaa skrev 2011-10-13 17:57:27 följande:
    Haha! men dra åt skogen! ;D Klänning nr 1 och 2 är precis som jag också kollat på :) Nummer 2 beställde vi hem men jag säger då bara.. dom är på TOK för små i storleken.. Så jag ska skicka tillbaka dom. Nu har vi kollat på klänning nr 1 som vi ev. ska beställa ist :)
    COOOLT! :D

Oj, bra tips. jag har en av tärnorna är både jätte kort och jätte smal så på henne skulle den nog funka..
    Men min andra tärna är ganska stor så där kanske det inte skulle funka då??

Kanske får bli nr 1 då... fasiken :P Vad beställde ni för storlekar?
  • mwb

Om man är stor så ska man inte ha en satin klänning. Varenda kurva på henne kommer att framhävas. Du bör istället välja något med exempelvis chiffong som övertyg ( nr 2 el 3 ). Eller välja en modell med draperingar.

Svar på tråden Vilken tärnklänning är finast !? Åsikter tack :D