• Hanna05

Vilken tärnklänning är finast !? Åsikter tack :D

Vilken ska jag köpa åt mina tärnor??

Dom som ska vara tärnor 2 st, eventuellt tre har alla väldigt olika kroppsformer. En är lång och JÄTTE SMAL, en är jätte kort och smal och en är normal lång och lite större än dom andra tjejerna :))
  • Svar på tråden Vilken tärnklänning är finast !? Åsikter tack :D
  • Charmina
    Hanna05 skrev 2011-10-13 21:50:38 följande:
    Om du läser lite högre upp så finns den nog inte i hennes storlek tyvärr..
    Okej men då röstar jag på de Lila i satin.
    De passar på en större kurvig kropp och en smalare kropp :)
  • Charmina

Sen behöver ju inte klänningarna vara av exakt samma modell...bara dom följer samma färg. Det är vad jag tycker iaf och då kanske det är lättare att lösa klänningsproblemet :D

• Fiaa

3´an var fin och enkel den också men jag personligen tycker den påminner om ett nattlinne lite grann :P

• Chicita

jag skulle nog valt ettan om mina tärnor varit så olika men ändå skulle haft samma klänning.
    Det finns ju tyg nog i den för att den ska vara lång nog på den väldigt långa tjejen, och om den väldigt korta skulle tycka att den är för lång så går den alltid att fålla upp.
    Även den som är lite rundare kan passa i den eftersom den har en detalj under bysten och är lite A-lineformad...

• Moster Stina

ursäkta dåliga svenskan men min tvåmånadersdotter sitter i knät så bara en arm är fri.

personligen tycker jad det är jättefint om de skull ha olika klänningar på sig. det kan också se vädigt uttänkt och planerat ut, istället för att de ser ut som ett dansband där alla skall ha exakt lika.

vi hade t ex bett våra tärnor och näbbar att skaffa något fint i vitt. Sen fick de ett rosa satinband att sätta i midjan.

Oj vad fina de var sen! Såg verkligen enheltliga ut ändå och hade klänningar och kläder som passade var och ens kroppstyp.

Men detta var bara min egen åsikt. Du får såklart ändå ha likadant till alla...

• Hanna05
    Moster Stina skrev 2011-10-21 14:22:29 följande:

ursäkta dåliga svenskan men min tvåmånadersdotter sitter i knät så bara en arm är fri.

personligen tycker jad det är jättefint om de skull ha olika klänningar på sig. det kan också se vädigt uttänkt och planerat ut, istället för att de ser ut som ett dansband där alla skall ha exakt lika.

vi hade t ex bett våra tärnor och näbbar att skaffa något fint i vitt. Sen fick de ett rosa satinband att sätta i midjan.

Oj vad fina de var sen! Såg verkligen enheltliga ut ändå och hade klänningar och kläder som passade var och ens kroppstyp.

Men detta var bara min egen åsikt. Du får såklart ändå ha likadant till alla...

De får gärna välja olika om de vill de! JAg vill dock inte att de ska ha vitt. Men gärna något som går i ljusgrått med ett rosa band någonstans! Dock tycker jag det är svårt hitta grå klänningar :/
Svar på tråden Vilken tärnklänning är finast !? Åsikter tack :D