Vad ska ni äta idag?
Startar en ny vad-ska-ni-äta-idag/kväll-tråd. Alla behöver vi någon gång ny middagsinspiration!
Startar en ny vad-ska-ni-äta-idag/kväll-tråd. Alla behöver vi någon gång ny middagsinspiration!
hejsan!
har precis förberett couscous sallad med böner ägg och räkor ska bli smarrigt ska äta om en liten stund, blir sen middag då man bor med en fransman som är van att äta sent runt 19-20, men vi har kompromissat och har middagen mellan 18-19
Idag blev det en SUPERGOD thaikyckling med kokosmjölk, lime och goda grönsaker och ris till då<3
Biff Stroganoff med ris.
Idag blev det fläskfilé med vitlöksklyftor, klyftpotatis, bea, sallad och baguette :)
Fiskburgare blev det idag, med panerad fisk och grönsaker i bröd samt potatismos. En kombination vi fick i skolan när jag var liten och som jag sedan dess hållt fast vid
A ja minns skolfiskburgaren, det var gott! Vi fiskade i måndags och åt öring då och torsk igår. Så himla gott! Ikväll blir det nåt ihopstek av rester, pytt i panna style.
Grönpepparbiffar, grönpepparsås och potatis till lunch.
Nu blir det varma mackor till lite sen kvällsmat :)
Köttfärslimpa och pommes, lite konstig kombo kan tyckas men det var vad som fanns i frysen!
Här blev det köttfärsbiffar i sås med pommes. Sambo ville ha pommes och jag ville ha köttfärsbiffar. Så det blev som det blev.
Kycklingkebab med grönsaker. Maken ska ha det i pitabröd och jag tar det i tacoskal :D Men ligger sjuk så det blir nog inte så mycket jag stoppar i mig.