• stella10

Någon med en budget på ca 70-80 tusen?

Vi har precis börjat planera bröllop sommaren 12 :)

Vi tror vi kommer att ha en budget på mellan 70-80 tusen, och ca 80 gäster?

Någon som har som budget som oss, som vill snacka och hjälpas åt?

• Svar på tråden Någon med en budget på ca 70-80 tusen?
  • cc2011

Vad roligt att du blev då jag är försäljaren . Självklart om du har några kvar efteråt och om de är fina kan du sälja de, även på tradera.

Bröllopsdagen är 6/8-2011
  • Millan1984
    cc2011 skrev 2011-07-12 21:30:09 följande:
    Vad roligt att du blev då jag är försäljaren . Självklart om du har några kvar efteråt och om de är fina kan du sälja de, även på tradera.
    ahaa på så vis. dom kom ju fram jättesnabbt trodde jag skulle behöva vänta tills på torsdag eller så så det blev en rolig överraskning när jag kom hem idag . sambon gillade dem också
  • cc2011

Kul och höra iaf. Nu skriver inget mera om det annars kanske det anses som marknadsföring och det var inte det jag var ute efter

• Millan1984
    cc2011 skrev 2011-07-12 21:36:47 följande:
    Kul och höra iaf. Nu skriver inget mera om det annars kanske det anses som marknadsföring och det var inte det jag var ute efter
    yes box
  • finafia

dem e superbra o galet trevliga!! karamellerna e jättegoda! vi blandade dem - körsbärshjärtan o pepparmyntshjärtan i små askar...det blev väldigt uppskattat från våra gäster! det är choklad inuti dem oxå...för dem som gillar det...

• finafia

fel länk...men aja ni fattar...minus d:et

• Millan1984

Hur mycket godis ska man räkna per gäst tro?

• cc2011

Jag kanske kan hoppa in i denna tråd då vi kommer att hamna på ca 80, kanske lite till... Vi gifter oss om endast 25 dagar men vi har inte haft någon budget utan betalar det som ska betalas när det ska betalas. Jag satt och räknade igår bara för att se och till min förvåning hamnar vi på ca 80. Då har jag inte räknat med min m2b:s kläder eller transport för oss (brudpar). Ingen bröllopsresa är inräknad heller då vi åker på den sen då vår minsta tjej är större.

Vi kommer att ha 33 gäster.

Gifter ni er snart eller gifter ni er nästa år?

• Millan1984
    cc2011 skrev 2011-07-12 21:53:47 följande:

Jag kanske kan hoppa in i denna tråd då vi kommer att hamna på ca 80, kanske lite till... Vi gifter oss om endast 25 dagar men vi har inte haft någon budget utan betalar det som ska betalas när det ska betalas. Jag satt och räknade igår bara för att se och till min förvåning hamnar vi på ca 80. Då har jag inte räknat med min m2b:s kläder eller transport för oss (brudpar). Ingen bröllopsresa är inräknad heller då vi åker på den sen då vår minsta tjej är större.

Vi kommer att ha 33 gäster.

Gifter ni er snart eller gifter ni er nästa år?

Vi gifter oss nästa sommar, augusti. Och tanken är det att det ska vara 56 gäster. Vi sparar för fullt varje månad och snart lär ju pengarna ryka. Har räknat på att man kommer hamna kring 70´, men självklart ska vi göra allt för att få ner den summan,

vad har ni lagt det mesta av era pengar på? för oss blir det nog min ring, mat och alkohol som blir de största posterna.

Svar på tråden Någon med en budget på ca 70-80 tusen?