Någon med en budget på ca 70-80 tusen?
Vi har precis börjat planera bröllop sommaren 12 :)
Vi tror vi kommer att ha en budget på mellan 70-80 tusen, och ca 80 gäster?
Någon som har som budget som oss, som vill snacka och hjälpas åt?
Vi har precis börjat planera bröllop sommaren 12 :)
Vi tror vi kommer att ha en budget på mellan 70-80 tusen, och ca 80 gäster?
Någon som har som budget som oss, som vill snacka och hjälpas åt?
Hej tjejer. hur går det för er? Vi har frågat min kusin om hon kan sjunga i kyrkan (hon har en oerhört vacker röst) och hon tackade gladeligen ja, så nu har vi löst det dagen efter träffade jag hela hennes familj och då visste alla om det
och dom är självklart alla bjuden.
Dock velar vi mellan 2 kyrkor, alla säger att vi ska ta "min" kyrka, men för mig kvittar det, men måste bestämma oss snart. hur gör ni??
Jag ringde och frågade vad det var man skulle ha på sig och sade också att när det inte står ngt i inbjudan så är det frack enligt etikett . Jag fick då till svar : om ni vill ha frack får ni ha det?! Jag tänker då inte komma i någon balklänning utan jag kommer nog ta ngt enklare för tror nog detta är ett enklare bröllop då vi ska ta med alkohol och så själva.. Skulle ju se mega roligt ut om min fästman och jag kom uppklädda över öronen hahaha Det är aldrig roligt att vara för uppklädd på ett bröllop!
Tack för er hjälp =)
Hej tjejer. hur går det för er? Vi har frågat min kusin om hon kan sjunga i kyrkan (hon har en oerhört vacker röst) och hon tackade gladeligen ja, så nu har vi löst det dagen efter träffade jag hela hennes familj och då visste alla om det
och dom är självklart alla bjuden.
Dock velar vi mellan 2 kyrkor, alla säger att vi ska ta "min" kyrka, men för mig kvittar det, men måste bestämma oss snart. hur gör ni??
Hej!
Här har det stått still ett tag på bröllopsfronten... Det finns så mycket annat att göra under sommaren, speciellt när båda jobbar o bara har helgerna att disponera...
Men idag har vi äntligen träffat o frågat det par vi ska ha som toastmadame o toastmaster. De tackade gladilgen ja o tyckte det skulle bli spännande!
Sen har vi i stort bestämt oss för vilken lokal vi vill ha, men ska kolla på en till kyrka. Så snart kan vi bestämma ett datum o boka!
Var ska ni köpa placeringskorten? jag är ute efter helvita kort, men verkar inte hitta några vettiga på internet, hittade en sida men de blev slutsålda på en gång...