Någon med en budget på ca 70-80 tusen?
Vi har precis börjat planera bröllop sommaren 12 :)
Vi tror vi kommer att ha en budget på mellan 70-80 tusen, och ca 80 gäster?
Någon som har som budget som oss, som vill snacka och hjälpas åt?
Vi har precis börjat planera bröllop sommaren 12 :)
Vi tror vi kommer att ha en budget på mellan 70-80 tusen, och ca 80 gäster?
Någon som har som budget som oss, som vill snacka och hjälpas åt?
Ja just det...vad härligt, det verkar vara ganska nära ganska exakt ett år kvar för våran del
Hej Hur går det för er alla?
Det har varit rätt lugnt för vår del, men idag kunde vi ringa och kolla festlokal, 800 kronor kostar den, och då ingår porslinet. Så det känns bra att ha det ur världen, men ska ändå ringa senare i år för att dubbelkolla, då det var nån vikarie som svarade. Men hon skrev ner mina uppgifter iaf.
Hej! Nu börjar det hända saker på bröllopsfronten igen efter att ha tagit ledigt under sommaren =) Vi håller på med inbjudningskorten för fullt. Det är jätte mysigt att sitta och pyssla med de tillsammans :D Men stickersen vi har på framsidan tog slut efter tolv kort så nu har vi beställt fler från panduro som vi ska hämta ut på måndag =) På måndag ska vi även till ett bageri och disskutera bröllopstårta =) =) =) Ska bli super roligt! Och snart är det väl dax att försöka hitta en florist för nu springer tiden i väg känns det som... Bara ca fyra månader kvar till vår stora dag nu =)
'
Hur går det för er andra? Har ni haft en fin sommar? =)
Kul att göra det tillsammans Vad ska ni ha för stickers på framsidan??`Själv har jag köpt inbjudningskort och kuvert. Men funderar nu på hur man ska smycka framsidan. Det är ju ett tag kvar men jag är gärna ute i god tid
På tisdag är det dags för mig att prova brudklänning, ser verkligen fram emot det. Ska ha en kompis med mig som smakråd. Har ni funderat ut vad ni vill ha för smaker i tårtan??
Sommaren har varit bra känns som om att man hunnit med en hel del med planerandet, även fast det är lite stilla för tillfället. Så därför passar jag på och kollar upp pyssel biten så man inte är helt sysslolös
Har spenderat 460 kr på bröllopet än så länge
Vår budget hamnar ungefär på 70 000 exklusive bröllopsresa som det ser ut i dagsläget. Vi kommer förmodligen att ha omkring 65 gäster (bjuder in omkring 75 med räknar inte med att alla kommer).
Kul att göra det tillsammans Vad ska ni ha för stickers på framsidan??`Själv har jag köpt inbjudningskort och kuvert. Men funderar nu på hur man ska smycka framsidan. Det är ju ett tag kvar men jag är gärna ute i god tid
På tisdag är det dags för mig att prova brudklänning, ser verkligen fram emot det. Ska ha en kompis med mig som smakråd. Har ni funderat ut vad ni vill ha för smaker i tårtan??
Sommaren har varit bra känns som om att man hunnit med en hel del med planerandet, även fast det är lite stilla för tillfället. Så därför passar jag på och kollar upp pyssel biten så man inte är helt sysslolös
Har spenderat 460 kr på bröllopet än så länge