Någon med en budget på ca 70-80 tusen?
Vi har precis börjat planera bröllop sommaren 12 :)
Vi tror vi kommer att ha en budget på mellan 70-80 tusen, och ca 80 gäster?
Någon som har som budget som oss, som vill snacka och hjälpas åt?
Vi har precis börjat planera bröllop sommaren 12 :)
Vi tror vi kommer att ha en budget på mellan 70-80 tusen, och ca 80 gäster?
Någon som har som budget som oss, som vill snacka och hjälpas åt?
jag såg en tjej som gjort chokladpannacotta i såna där Galej ljusglas från IKEA. Funderar på att göra så¨, men ser det dumt ut?
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/36418000
Vi funderar på att ha en fruktig sorbet till efterrätt, bara en kula typ och nåt som passar till. I bröllopstårtan kommer vi nog ha chokladmousse och skogsbärsgrädde
Eller istället för sorbet så kanske vi hellre vill ha nån fruktkompott av nåt slag, lite lyxigare sådan, inte bara vanlig fruktsallad
Cheesecake är ju gott, framförallt med blåbär. En liten smal bit cheesecake, för dem är ju rätt mäktiga
jag såg en tjej som gjort chokladpannacotta i såna där Galej ljusglas från IKEA. Funderar på att göra så¨, men ser det dumt ut?
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/36418000
något sånt tänker vi också. Jag älskar kyckling men sambon är ljummen, men något kött blir det definitivt.Mm det blir säkert gott.
Nu har vi prel bokat ännu en kyrka så nu ska vi fundera i en vecka och fundera.
Hur nära ska man boka tårtan? ett halvår innan?? har ni kollat upp vad ni får betala för bitpris? Är det så att man inte ska ta exakt det bitar som det blir gäster? Alltså om vi blir 56 blir det för mycket över om man tar 56 bitar??